Mata- Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nextlivee, har du tid til å spille idag? 3-tiden? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ok, jeg mente det var sånn så lenge det gjelder to lag: 1. Innbyrdes oppgjør (antall poeng) 2. Best målforskjell (alle kamper) 3. Best målforskjell (innbyrdes oppgjør) 4. Flest scorede mål (alle kamper) Lenke til kommentar
testside Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Klar for å spille slaphs? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Vært klar siden kl. 1500 jeg. Edit: Men det er tydeligvis ikke du? Endret 18. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
testside Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ops, glemte litt av det.. kan vi si 1700 da? må ha meg noe middag først Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kan vi ikke ta det først? Har det litt travelt skjønner du. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ok, jeg mente det var sånn så lenge det gjelder to lag: 1. Innbyrdes oppgjør (antall poeng) 2. Best målforskjell (alle kamper) 3. Best målforskjell (innbyrdes oppgjør) 4. Flest scorede mål (alle kamper) Jeg har basert meg på CL sin modell når det gjelder innbyrdes oppgjør. Dvs at antall mål er gjellende. Jeg mener at dette i størst grad viser hvem som er best to spillere imellom. Minner igjen om fristen som går ut om drøye sju timer. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Den er grei den, Steen. Jeg søkte på Google og fant en annen modell, så tenkte det var verdt å nevne. Jea86 1-1 Martindani Martindani 2-0 Jea86 Ikke så mye å si om den første kampen, jevnspilt. Lagde frispark i farlig posisjon, og fikk dessverre svi for det ved utlikningen din. Vinner den andre kampen fortjent, noe en skuddstatiskk på 16-3 viser. Noe av dette kommer også av at du satsa alt fremover i andre omgang, og ga meg dermed mye rom på kontringer. Jeg presterer også å bomme på straffe etter rundt 70 spilte minutter. Takk for kampene. Endret 18. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Da var gruppe B ferdigspilt. Martindani klarte å ta de fire nødvendige poengene som sikret den viktige tredjeplassen. At det er mulig, det skiller bare tre poeng mellom sisteplassen og førsteplassen. Tror aldri jeg har sett en jevnere gruppe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hvordan blir det med 3.plassen i gruppe A? Går den til den beste 4.plassen eller trekkes den mellom alle på 4.plass? eller går den til den personen i gruppe A som har spilt kamper(og også har 0 poeng) Sett ut ifra at Gruppe A ikke spiller flere kamper i dag altså. PS: Ser ingen vits i dette men: spille nextlivee? Endret 18. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Morsomt at jeg klarte å komme meg videre. Hadde småhøy puls da jeg ledet 1-0 i den siste kampen, og Jea86 sendte alt av mannskap i angrep. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Faen å! Er jo egentlig for god for b-sluttspillet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Håper Sindre kommer i gruppa mi, da skal han få juling. :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 FInt du har ironien inne Blir gruppene skikkelig fordelt blir deg meg mot Wis i finalen i b-sluttspillet. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hvordan blir det med 3.plassen i gruppe A? Går den til den beste 4.plassen eller trekkes den mellom alle på 4.plass? eller går den til den personen i gruppe A som har spilt kamper(og også har 0 poeng) Sett ut ifra at Gruppe A ikke spiller flere kamper i dag altså. PS: Ser ingen vits i dette men: spille nextlivee? Hvis det ikke spilles flere kamper i gruppe A så går Brann1989 videre. Jeg kommer aldri til å sende en person som ikke har spilt en eneste kamp videre. Uansett utrolig skuffende at det er blitt spilt såpass få kamper i gruppe A, og at det generellt mangler såpass mange kamper kun timer før fristen går ut. Jeg vurderer sterkt å gå tilbake til seksten lag i neste turnering. Ser ikke vitsen med å utsette cupen i en uke slik at vi skal bli 24 lag når det er såpass laber stemning. Jeg ser også tendenser til at det ofte er de samme som ikke får spilt kampene sine. Jeg ser heller ingen vits i å la dem som aldri spiller kampene sine være med. Kommer ikke til å gjøre noe med det første, men tenker bare litt høyt. Hvis det fortsetter å være såpass slapt så må noe gjøres. EDIT: Kom til å tenke på om det er vits i å sende de som ikke har spilt noen kamper videre til B-sluttspillet? Er jo ikke gitt at de spiller noen kamper der heller. Hvis en ser at en ikke får spilt noen kamper kan en like så godt trekke seg. Er alltid skuffende når noe trekker seg, men det er bedre det enn å drøye tiden for alle de andre som deltar. Endret 18. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Synd at det er folk som ikke er voksne nok til å følge opp det ansvaret de tar på seg ved å melde seg på denne cupen. Om en vet at en ikke har tid eller at en kommer til å ha knapt med tid, feks at en bare kan spille annenhver Lørdag fra kl 18.00 til 18:15 når det er fullmåne og fjære sjø, så KAN en gjerne la være å melde seg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Enig med Luna. Når man har hatt 20 dager på å spille 10 kamper (eller 8 som noen av gruppene har hatt), er det litt dårlig at folk fortsatt ikke har spilt ferdig. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Enig med Luna. Når man har hatt 20 dager på å spille 10 kamper (eller 8 som noen av gruppene har hatt), er det litt dårlig at folk fortsatt ikke har spilt ferdig. ...eller i det hele tatt begynt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå