kakakakaka Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva skjer nå som Alt-Ctrl har trekt seg? og hvor er Martindani? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nextlivee! Er du innomm noen ganger? Ser deg aldri. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 blir å spille til helgen... fredag og lørdag Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har ikke oppdatert noe de siste dagene. Har hatt litt problemer med PCen. Håper å få fikste det til i morgen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva skjer nå som Alt-Ctrl har trekt seg? Kampene og poengene blir strøket. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg er klar for noen kamper i kveld. Mangler å spille mot jea86 og Eirzik. Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg er klar for noen kamper i kveld. Mangler å spille mot jea86 og Eirzik. Litt seint nå kanskje, men er det noen andre dager du har mulighet? Eirzik her forrestn... Lenke til kommentar
testside Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg er klar for å spille i kveld... Jea86 her! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Ble litt seint ja (fikk besøk og glemte å kikke innom her også, beklager). Men jeg har mulighet til å spille så og si hele lørdagen, bortsett fra når United spiller mot City. Endret 15. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ble litt seint ja (fikk besøk og glemte å kikke innom her også, beklager). Men jeg har mulighet til å spille så og si hele lørdagen, bortsett fra når United spiller mot City. da er jeg klar etter unitedkampen på laurdag Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Vant over brann89 3-0 første kamp, så 4-1 andre kampen Modig gjort av brann89, og spilte mye bedre fotball enn meg, hadde bare kjappere spillere hehe.. Edit: Mr Ss kan du ikveld? fra kl 18.00 kan jeg spille ihvertfall?? Non som har hørt no fra de andre i gruppe a? Oppdatere denne? Endret 16. april 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg kan i dag PrettyBoy fra nå utover, kan du? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Tabellene er nå oppdatert. Jeg er litt usikker på om alt er riktig i gruppe B sin tabell. Jeg ber alle om gruppe B om å sjekke at alt er riktig. Jeg ble ekstremt usikker på hvorfor martindani sto bokført med 7 poeng, når jeg ikke fant mer enn én seier. Du får si ifra hvis jeg har gjort noe galt. Minner om at fristen går ut søndag kveld. Det vil ikke bli gitt noen utsettelse på tidsfristen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Godt å se at Super-Cupen fortsatt er oppe og går. Får vel prøve meg igjen i neste cup! Er det forresten noen aktive fifa-klubber på forumet for tiden? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Tabellen er dessverre riktig Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nextlivee. Du får avgjøre når du vil spille. Utrolig liten aktivitet fra deg. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Jeg har spilt 6 kamper, ikke 4. To tap mot Steen og Alt-Ctrl, og en seier og ett tap mot Zindr3. Edit: Glem det, kom ikke på at Alt-Ctrl hadde trekt seg. Endret 17. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er dere ikke ferdig ENDA? En eller annen som har meg på PSN, hvor mange dager siden er det sist jeg var online? PS3-en har ligget og samlet støv i ukevis, likevel er dere ikke ferdige. Bare gruppe C som var litt for ivrige, eller er resten for treige? Kjempelang frist det var her. Man trenger faktisk ikke mer enn ti dager, for det burde ikke være vanskelig å spille en kamp pr. dag (selv om man har x antall lekser, eksamener, turer til Syden etc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå