Brann89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Virker som om vi I gruppe A har tid på forskjellig tid. Så er litt Vanskelig. Men kunne vi ikkje ha bestemt oss for noe tider vi møtte kvarandre, så er det iallefall et lite håpe av vi blir ferdige.. Eg har tid i kveld, så berre add meg: Brann1989, så ser eg om eg har fått noen melding i ny og ne:) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ser ut som om jeg har kastet bort alt av marginer før denne turneringen. Tapte 3-2 mot sprolauk i andre kamp. Kom fort under 3-0 som stod til pause. Hentet meg opp til 3-2. Etter det var jeg alene igjennom og chippet utenfor. I tillegg skøyt jeg i stolpen. Aldri at jeg går videre nå. Sikkert umulig både i teorien og i praksis. Endret 13. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) En kamp gjennomført mot sporlauk (REBBERN). Lag var virkelig gjennomgående. Standard at super-keeper står opp på slutten. Etter at du fikk en rimelig billig retur-scoring fikk jeg både Ronaldo i gjennom alene og et frispark på 15,5 meter. Fantomredninger, som elelrs aldri skjer. Irriterende. 2-2 Hvordan klarte du å få frispark på 15,5 m?! Synes kampen var svært jevn med omtrent like mange sjanser hver vei, så uavgjort var et helt greit resultat av kampen. Takk for kampen Endret 13. april 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Selvsagt 16,5 meter. Frustrasjonen skrev for meg. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ser ut som om jeg har kastet bort alt av marginer før denne turneringen. Tapte 3-2 mot sprolauk i andre kamp. Kom fort under 3-0 som stod til pause. Hentet meg opp til 3-2. Etter det var jeg alene igjennom og chippet utenfor. I tillegg skøyt jeg i stolpen. Aldri at jeg går videre nå. Sikkert umulig både i teorien og i praksis. Første omgang gikk veldig bra for min del, men i andre klarte du å nullstille deg for å deretter score en utligning. Det andre målet var du riktignok litt heldig med siden jeg avklarte rett i dommeren, som ble en vakker gjennombruddspasning for deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dommeren kan være en jævel. Ballen kan treffe han, men hvis man takler han i frustrasjon så er han immun mot det. En skikkelig drittunge altså. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ser ut som om jeg har kastet bort alt av marginer før denne turneringen. Tapte 3-2 mot sprolauk i andre kamp. Kom fort under 3-0 som stod til pause. Hentet meg opp til 3-2. Etter det var jeg alene igjennom og chippet utenfor. I tillegg skøyt jeg i stolpen. Aldri at jeg går videre nå. Sikkert umulig både i teorien og i praksis. Første omgang gikk veldig bra for min del, men i andre klarte du å nullstille deg for å deretter score en utligning. Det andre målet var du riktignok litt heldig med siden jeg avklarte rett i dommeren, som ble en vakker gjennombruddspasning for deg Hadde det vært en utligning hadde jeg vært fornøyd. Dessverre bar begge målene kun reduseringer. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ikke skyld på meg. Jeg har mast i all vildens sky, men er utrolig vanskelig å få med folk for å spille! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ligger ikje skylden på noen. Gruppen vår er berre utrulig uheldig med kor tid folk ha tid til å spille. Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gruppe B: Jeg kan spille fra i morgen av tenker jeg. Jeg har vell igjenn to kamper mot deg, så om du kan spille ikveld, er jeg klar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Marginene ga meg real bank, jizzes! Verste jeg har opplevd, abs alt som kunne gå galt gikk galt. tapte 7-1 og 4-1 mot aunron Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jaja, takk til Danielzu for at vi fikk spilt kampene våre. Synd det skulle bli på BAP. Rett og slett det jævligste jeg har vært med på. Det kan ikke kalles lag en gang. Det gikk ikke fremover rett og slett. Ble til slutt: aunron 4-1 danielzu aunron 7-1 danielzu Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Må nok trekke meg fra denne cupen. Når alle lagene eg møter har dobbel så raske apillere som meg og dobbelt så godt lag da mister eg håpet. Blir at alle eg møter tar 3 poeng lett vist eg ikje spiller ultra defansivt.. Men det liker eg ikje Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er jo din egen feil da. Du som valgte Brann. Tror alle kunne sagt dette på forhånd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Her føler jeg at jeg må kommentere, selv om jeg har nada med det å gjøre. Hvorfor melder du deg på med Brann når du garantert vet forskjellene blant lagene? Selvsagt er det forskjeller mellom et elendig Brann-lag og Real Madrid, Chelsea, Barcelona etc. Feigt å trekke seg. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hadde lest at det var noen som ville prøve noen nye svakere lag, så da tok eg brann.. Men virker ikje så om det er så mangen som gjorde det. Så neste Cup blir det Garantert Barca igjen. Kan droppe å trekke meg, mn det bli ikje noe særlig motstand. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Vant over brann89 3-0 første kamp, så 4-1 andre kampen Modig gjort av brann89, og spilte mye bedre fotball enn meg, hadde bare kjappere spillere hehe.. Edit: Mr Ss kan du ikveld? fra kl 18.00 kan jeg spille ihvertfall?? Non som har hørt no fra de andre i gruppe a? Endret 14. april 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dommeren kan være en jævel. Ballen kan treffe han, men hvis man takler han i frustrasjon så er han immun mot det. En skikkelig drittunge altså. haha har prøvd å takle dommern selv flere ganger, dritt at dt ik er mulig haha, hadde nok blitt mange røde kort, hvis det var mulig.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Må dessverre trekke meg fra turneringen. Beklager Steen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg skrev at jeg kunne i kveld, PrettyBoy. Kan fortsatt.. Men jeg ser deg ikke her etter klokken seks. Kan i morgen kveld, også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå