Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Virker som om vi I gruppe A har tid på forskjellig tid. Så er litt Vanskelig. Men kunne vi ikkje ha bestemt oss for noe tider vi møtte kvarandre, så er det iallefall et lite håpe av vi blir ferdige.. Eg har tid i kveld, så berre add meg: Brann1989, så ser eg om eg har fått noen melding i ny og ne:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om jeg har kastet bort alt av marginer før denne turneringen. Tapte 3-2 mot sprolauk i andre kamp. Kom fort under 3-0 som stod til pause. Hentet meg opp til 3-2. Etter det var jeg alene igjennom og chippet utenfor. I tillegg skøyt jeg i stolpen. Aldri at jeg går videre nå. Sikkert umulig både i teorien og i praksis.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

En kamp gjennomført mot sporlauk (REBBERN). Lag var virkelig gjennomgående. Standard at super-keeper står opp på slutten. Etter at du fikk en rimelig billig retur-scoring fikk jeg både Ronaldo i gjennom alene og et frispark på 15,5 meter. Fantomredninger, som elelrs aldri skjer. Irriterende.

2-2

Hvordan klarte du å få frispark på 15,5 m?! :p

Synes kampen var svært jevn med omtrent like mange sjanser hver vei, så uavgjort var et helt greit resultat av kampen.

Takk for kampen :)

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Ser ut som om jeg har kastet bort alt av marginer før denne turneringen. Tapte 3-2 mot sprolauk i andre kamp. Kom fort under 3-0 som stod til pause. Hentet meg opp til 3-2. Etter det var jeg alene igjennom og chippet utenfor. I tillegg skøyt jeg i stolpen. Aldri at jeg går videre nå. Sikkert umulig både i teorien og i praksis.

Første omgang gikk veldig bra for min del, men i andre klarte du å nullstille deg for å deretter score en utligning. Det andre målet var du riktignok litt heldig med siden jeg avklarte rett i dommeren, som ble en vakker gjennombruddspasning for deg :p

Lenke til kommentar

Første omgang gikk veldig bra for min del, men i andre klarte du å nullstille deg for å deretter score en utligning. Det andre målet var du riktignok litt heldig med siden jeg avklarte rett i dommeren, som ble en vakker gjennombruddspasning for deg :p

Hadde det vært en utligning hadde jeg vært fornøyd. Dessverre bar begge målene kun reduseringer. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Marginene ga meg real bank, jizzes! Verste jeg har opplevd, abs alt som kunne gå galt gikk galt.

tapte 7-1 og 4-1 mot aunron

Lenke til kommentar

Jaja, takk til Danielzu for at vi fikk spilt kampene våre. Synd det skulle bli på BAP. Rett og slett det jævligste jeg har vært med på. Det kan ikke kalles lag en gang. Det gikk ikke fremover rett og slett. Ble til slutt:

aunron 4-1 danielzu

aunron 7-1 danielzu

Lenke til kommentar

Her føler jeg at jeg må kommentere, selv om jeg har nada med det å gjøre. Hvorfor melder du deg på med Brann når du garantert vet forskjellene blant lagene? Selvsagt er det forskjeller mellom et elendig Brann-lag og Real Madrid, Chelsea, Barcelona etc. Feigt å trekke seg.

Lenke til kommentar

Hadde lest at det var noen som ville prøve noen nye svakere lag, så da tok eg brann.. Men virker ikje så om det er så mangen som gjorde det. Så neste Cup blir det Garantert Barca igjen.

Kan droppe å trekke meg, mn det bli ikje noe særlig motstand.

Lenke til kommentar

Vant over brann89 3-0 første kamp, så 4-1 andre kampen ;)

Modig gjort av brann89, og spilte mye bedre fotball enn meg, hadde bare kjappere spillere hehe..

Edit: Mr Ss kan du ikveld? fra kl 18.00 kan jeg spille ihvertfall??

Non som har hørt no fra de andre i gruppe a?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Dommeren kan være en jævel. Ballen kan treffe han, men hvis man takler han i frustrasjon så er han immun mot det. En skikkelig drittunge altså.

haha har prøvd å takle dommern selv flere ganger, dritt at dt ik er mulig haha, hadde nok blitt mange røde kort, hvis det var mulig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...