Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Neste cup skal jeg gå tilbake til Spania, for de kan jeg faktisk vinne noen kamper med. Med Chelsea starter jeg med 5-3-2 og prøver å tette igjen bakover, men det blir helt dødt offensivt. Lovet to seiere på forhånd, men det ble bare en. Sorry for at jeg skuffet fansen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner godt at det ikke bare var meg som hadde delay, men i den andre kampen var det nok jeg som hadde desidert mest lagg med tanke på at skjermen stod nærmest stille for meg hvert 3. sekund. Jeg taper som regel alltid i BAP pga. spillestilen min som alt i alt stort sett går på å drible og spille kortpasninger kontinuerlig. Jeg er så dårlig bakover som det går an og det er også derfor jeg er helt avhengig av å alltid ha ballen mest og angripe hele tiden.

Jeg havnet uansett i dødens gruppe med tanke på at jeg fikk både Sindre som etter min mening er forumets desidert beste ballspiller, rett og slett fantastisk med ball, Luna og en litt uventet kanon i Unavit. Vi får se om jeg får vært med i neste cup med tanke på at skolen må være førsteprioritet når eksamen nærmer seg, men jeg skal nok prøve.

Det må uansett sies at jeg er kongen. Gheez, Louise, så rå jeg er... Hvem andre i denne cupen prøver rainbowflick alene mot keeper? Det går ikke an å mislike meg, iallfall ikke for min egen del. Neste cup vil jeg gjerne se Game og Raste med også, men nå er det bare å vinne hele skiten Sindre, ikke skuff meg.

Lenke til kommentar

Ikke for å skuffe deg, men det er faktisk ikke så stort å prøve rainbowflick mot meg. Du kan jo slå meg med bind for øynene mens du spiser mat, så det er ikke akkurat noe å være stolt av. laugh.gif

Haha, jeg lo, men Latias er du klar for et par kamper om 10 - 20 min? Jeg skal legge meg rundt 01.30 fordi jeg har kamp i morgen, men vil gjerne spille litt i kveld. Hvis ikke så er jeg klar til å spille mot noen andre litt.

Lenke til kommentar

Det må uansett sies at jeg er kongen. Gheez, Louise, så rå jeg er... Hvem andre i denne cupen prøver rainbowflick alene mot keeper? Det går ikke an å mislike meg, iallfall ikke for min egen del. Neste cup vil jeg gjerne se Game og Raste med også, men nå er det bare å vinne hele skiten Sindre, ikke skuff meg.

Fotballverdenen gråter over at du ikke er med i A-sluttspillet Wis. Men ikke gi opp! Danmark var jo i en lignende situasjon i -92 da de plutselig fikk bli med i EM pga. det brøt ut borgerkrig i Jugoslavia. Jeg håper det bryter ut borgerkrig i Luna sitt hjem slik at han blir diskvalifisert og du blir tatt med igjen Wis!

Jeg liker veldig godt måten Danmark ble med i EM på. Det er liksom det eneste som gir meg håp om at Norge kan bli med i et mesterskap. Foreløpig har det dessverre ikke hjulpet. Det brøt ikke ut borgerkrig i Spania i -04, ikke i Tsjekkia i -06, ikke i Tyrkia i -08. Som om ikke dette var nok så begynner håpet å renne ut for en eventuell borgerkrig i Nederland også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Germaner (Hamit47) har trukket seg fra cupen pga. connection problemer. Dette medfører at kampene til Hamit strykes og Aunron trekkes 6 poeng og Danielzu 4 poeng.

Dette er så typisk min flaks at det ikke er morsomt engang.

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl, jeg har litt tid nå før United kampen. Skal vi ta vår siste kamp?

Germaner (Hamit47) har trukket seg fra cupen pga. connection problemer. Dette medfører at kampene til Hamit strykes og Aunron trekkes 6 poeng og Danielzu 4 poeng.

Dette er så typisk min flaks at det ikke er morsomt engang.

Er jo ikke bare negativt for deg da. Du økte jo avstanden til Aunron. Er tross alt verre for ham enn for deg som ikke to full pott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...