Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og Eirzik spilte 2-2 i vår siste kamp. Takk for kampen :)

Da ble det 15 poeng på deg da og 16 på meg :new_woot:

Da har jeg sikret 3. plassen, hvis jeg er heldig blir det en andreplass.

Hehe, det er for din del dessverre feil :p Jeg har én kamp igjen mot Alt-Ctrl :!: Jeg trengte fire poeng på mine to siste kamper for å gå forbi deg og være sikre avansement. Jeg var derfor fornøyd med å komme tilbake to ganger mot eirzik og få det ene poenget. Forhåpentligvis vinner jeg min siste og tar de nødvendige poengene. Jeg var bare veldig rask med å oppdatere, er vel derfor du trodde jeg hadde spilt min siste kamp :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Wisbatov/Jgiggs 1 - 0 Latias/Man_utd100

Wisbatov/Jgiggs 1 - 0 Latias/Man_utd100

Barcelona - Chelsea

Jeg var eplekjekk, men kan dere klandre meg? Mesteren av mestere klarte ikke å putte flere i kassa, men hvis Latias hadde fått med seg et eneste poeng her hadde det vært en katastrofe uten like. Jeg vartet opp med klassespill med Bojan - Zlatan - Messi i de tre øverste posisjonene, og det var akkurat som å spille på løkka. Bojan og Messi dro seg løs gang på gang ved hjelp av flotte finter og veggspillene var i verdensklasse. I den første kampen var det Bojan som plutselig dro seg inn i feltet og la den rolig i buret fra spiss vinkel, og i den andre kampen flikket Zlatan ballen opp rett foran seg før han rolig dro ballen med seg rundt John Terry og co. som måtte stå der sjanseløse når Super-Zlatan brukte innsiden av foten for å finne hjørnet bak en slagen Petr Cech.

Det skal sies at Latias hadde et par enorme sjanser i første kampen etter kontring og en forsvarstabbe, men var ikke kald nok til å sette de i situasjonene, dessverre for han. I andre kampen var det vel ingen store sjanser til han, men han var spillmessig bedre. Jeg har ikke statistikken fra første kamp, men med tanke på hvor mye Latias bedret seg i andre kampen spillmessig vil jeg tippe at jeg hadde rundt 70 % av ballen i første kampen i tillegg til bøttevis flere skudd både på og utenfor målet. I andre kampen hadde Latias 3 skudd hvorav null var på mål, mot mine 14 (6). Pasningssikkerheten min var også mye høyere med 86 % mot 70 %. I tillegg hadde jeg en rainbowflick med Zlatan alene mot keeper som jeg dessverre ikke satte.

Takk for kampene, Latias. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer Luna, du er videre.

BAP:

Jgiggs - Fotball_Fisken

1 - 1

Jeg slipper inn etter et frispark der jeg løper bak muren med en kar forbi mål og i det frisparket blir tatt treffer den hodet på denne spilleren som styrer ballen elegant forbi Valdes, ballen var på vei midt til hendene til Valdes, midt i mål. Scorer rett etter.

0 - 3

Slipper inn tre mål, på grunn av heftig lagg og delay fra BAP, ser knapt ballen noe og så disconnecter jeg plutselig etter dette. Resultatet kan godt stå for min del eller så kan vi spille kamp senere med 3 - 0 handicap til deg, Fotball_Fisken.

Jeg føler helt klart at jeg skulle vunnet begge disse kampene under normale forutsetninger. I første kampen skaper jeg klart mest, selv med delayen som ødelegger alt i forsvar og får meg til å klarere i hytt og pine når jeg slettest ikke mener det, men gratulerer Fotball_Fisken. Det gikk som det måtte gå med BAP.

Nå heier jeg på Sindre med Aunmar på nummer to resten av cupen.

Lenke til kommentar

Fifa_Fisken 1-1 Wisbatov

Du var dum som headet ballen inn i eget mål fra frisparket mitt(som hadde blitt mål uansett) :p Du svarer utrolig raskt, som om du blir forbanna stressa og får inn et mål.

Wisbatov 0-3 Fifa_Fisken

For å vere erlig, så eide jeg deg totalt, til 25 min ledet jeg 3-0, men så skrur du av PS3´en wtf? Hadde suveren ledelse, så bare stikker du? HVa er det for sportsånd?

EDIT: leste posten din Wis. Det var ikke bare du som hadde delay og lagg skal jeg si deg, men det er sikkert du som hadde mest av det. Jeg vil gjerne at resultatet 3-0 skal stå for min del ^^ Men du får bestemme om du vil ha en kamp med 3-0 i handicap eller ikke. Opp til deg om du vil ha revansj

Endret av Fifa_Fisken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...