Vamos Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tydeligvist lagt igjen matten på skolen i dag for min egen del. Kikket på gruppe B for å se hvordan det lå an, og alt sa meg at Wisbatov kom til å ryke. Huff. Jeg er med på kamper om et kvarters tid om folket i gruppe D sitter oppe enda. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skal selvsagt ikke ryke, det er Lættis igjen, haha. Latias! :!: Latias skal slås med bind for øynene, mens jeg spiser kvelds/middag/frokost, og en fisk er bare en fisk. Hvordan kan jeg ikke gå videre. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Haha, nesten så jeg håper på Latias. Nææt. No D's? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da har jeg vunnet mine 2 første kamper i dette mesterskapet Det var Real Madrid (meg) mot norges stolthet ved kysten, Brann FK. Første kampen var bombardering mot ett mål ene og alene. Brann var rystet på mektige Santiago Bernabeu. Sluttfasiten viste 4 - 0 til hjemmelaget. Kunne fort vært mye styggere sifre. Den andre kampen skulle vise seg å bli litt av en thriller, uventet sådan. Brann har kanskje aldri blitt så utspilt i en omgang før, uten å slippe inn mål. Jeg tror fasiten ved pause viste 16 skuddforsøk og 10 på mål mot Brann sine 0 forsøk totalt, både på og utenfor mål. Det sier litt. I tillegg var ballinnehavet på 59 hos RM. Det var rett og slett utrolig at Madrid sin store stolthet ikke hadde scoret. I pausen holdt Pellegrini en tordentale for å inspirere sine spisser med CR9 til å skjerpe sine avslutninger, for ikke å gå på århundrets fadese i sin egen storstue Santiago Bernabeu. Omsider kom målet, men det trengtes et CR9 frispark i tverligger og inn. Det sier sitt. Madrid kontrollerte kampen slik som i 1. omgang, men plutselig kontret Brann respektløst inn ett mål. De hvite ridderne var rystet! Etter dette skulle det vise seg å bli et felttog mot Brann sitt mål. Lenge så det faktisk ut som de norske fiskerne skulle forsvare sitt uavgjortresultat, men ved en corner i det 90. minutt sparker Raul Albiol til så han treffer Gustavino i ryggen, bare for å få ballen igjen og mæle den opp i korsan. Woohoo! Hadde aldri trodd det skulle være så deilig å slå Brann For ordens skyld: 4 - 0 i første til meg 2 - 1 i andre til meg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg vil spille PSV! Heheh, jeg beklager. Jeg fikk omsider til å legge deg til på PSN, men Playstation og FIFA er fullstendig broken for meg akkurat nå. Har måttet restarte veldig mange ganger på rad fordi den fryser seg med en gang jeg kommer til Head-to-Head menyen, og når jeg er i lobbyen og vil inn i menyen. Playstation Network disconnecter omtrent at will. Jeg får se om jeg ikke får fikset det ila. helgen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 De to kampene var eg totalt overkjørt. Så håper eg kan få bytte lag, kan ikkje ha så tregt forsvar.. Er ikkje den sterkeste i forsvar, men når den stygge CR kan jogge forbi forsvare nesten, så begynner eg å gi opp håpet. Men målet eg fikk var ikje fortjent, så tenke innerst inne at RM kom til å få den nødvendige målet som var fult fortjent.. Men Gratulere med seieren:)Men øyner ingen håp med å spille med Brann mot store lag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tusen takk for kampene, Brann89 Du kjempet tappert. Må innrømme at jeg lo da du sendte meg den meldingen over PSN etter halvveis spilt Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tusen takk for kampene, Brann89 Du kjempet tappert. Må innrømme at jeg lo da du sendte meg den meldingen over PSN etter halvveis spilt Hehe:P Jah, eg mistet totalt håpet. Men når forsvaret mitt henger så grenselaust etter, så ser eg ingen håp. Og Spissene mine vart for fort slitne. Men du spilte Bra, men trur eg skulle kunne gidd deg iallefall litt mer motstand med et sterkere Lag Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Heheh skjønner Var fornøyd med spillet mitt selv også, men ble skikkelig frustrert etter hvert da ballen ikke ville i mål! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg skal selvsagt ikke ryke, det er Lættis igjen, haha. Latias! :!: Latias skal slås med bind for øynene, mens jeg spiser kvelds/middag/frokost, og en fisk er bare en fisk. Hvordan kan jeg ikke gå videre. :cry: Sorry for at jeg ikke kunne spille i går. Prøvde noen kamper offline først, men så hengte spillet seg gang på gang. Så da tok jeg ingen sjanser online. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg mangler én kamp både mot eirzik og alt-ctrl. Jeg har tid i dag, bare til å si ifra når dere kan spille. Lenke til kommentar
testside Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Spille et par kamper i dag martindani? Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 kan vell spille nårsomhelst idag... bare si ifra... så om noen vil spille mot Eirzik er det bare å si ifra... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Når kan eirzik spille? Jeg kan når som helst. Forstår ikke helt dette, hvorfor må man snakke gjennom et mellomledd for å få spille mot eirzik? Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) jeg er eirzik, bare kom online, så er jeg klar, har bare hatt litt inloggingsproblemer, så måtte lage en ny konto her... Endret 10. april 2010 av kakakakaka Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 jeg er eirzik, bare kom online, så er jeg klar, har bare hatt litt inloggingsproblemer, så måtte lage en ny konto her... Da logger jeg på med en gang Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg og Eirzik spilte 2-2 i vår siste kamp. Takk for kampen Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg og Eirzik spilte 2-2 i vår siste kamp. Takk for kampen takk for kampen ja Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noen fra gruppe A som vil spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå