Martindani Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er vel ikke så mye mer å tilføye enn det du sa, Alt-Ctrl. Føler du har marginene på din side i to jevne kamper. Måten målet ditt i andre kampen kom på er i tillegg ufattelig surt. Men det er sånt som skjer. Synd for min del, da jeg tror to seire her var nødvendig for å gå videre. Takk for kampene. ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, følte det var litt kjipt å score på den. Men har fått så mange slike mot meg som har vært avgjørende at det veier litt opp for det Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, synd det måtte komme mot meg da. Men skal ikke klage, fortjener ikke bedre når jeg ikke klarer å putte et eneste mål på to kamper. Sleit med å komme til store sjanser også, føler ikke Inter har noen utpreget matchvinnertype på FIFA. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 GRUPPE A!!! Jeg kan spille nåå! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen Fra Gruppe A som kan spille? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er du klar om 20 Wis? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, synd det måtte komme mot meg da. Men skal ikke klage, fortjener ikke bedre når jeg ikke klarer å putte et eneste mål på to kamper. Sleit med å komme til store sjanser også, føler ikke Inter har noen utpreget matchvinnertype på FIFA. Er vel bare Eto kanskje. Du hadde litt uflaks da, flere stolpeskudd og tverrliggerskudd i løpet av kampene. Lenke til kommentar
testside Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen i gruppe B som vil spille mot meg? Har vel spilt mot alle snart Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er online på PSN fra og med NUH, hvis noen i gruppe A er våkne (vel, fordel meg om ikke) og vil spille. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, synd det måtte komme mot meg da. Men skal ikke klage, fortjener ikke bedre når jeg ikke klarer å putte et eneste mål på to kamper. Sleit med å komme til store sjanser også, føler ikke Inter har noen utpreget matchvinnertype på FIFA. Det må du ikke si... Jeg kom til semifinalen med Inter i forrige supercup. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvorfor svarer dere ikke på henvendelsene mine, folk av gruppa a? Kom igjen! Let's play. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Wisbatov/Jgiggs 2 - 1 LunaticFanatic/LunaticFanatic Wisbatov/Jgiggs 1 - 3 LunaticFanatic/LunaticFanatic Barcelona - Barcelona Først og fremst må jeg si at jeg hater forbanna BAP, men må det spilles så må det spilles. Den første kampen følte jeg at jeg styrte helt i grunn noe statistikken tilsa med både flest skudd, flest skudd på mål og høyest ballbesittelse. Jeg bommet noen sjanser der jeg lobbet litt for høyt, men følte absolutt jeg fortjente å vinne den. Andre kampen må jeg bare le av. Det er vel jeg som scorer det første? Totalt har du 7 (2) skudd på mål i løpet av kampen mot mine 11 (5) og der var det mange, mange, mange store sjanser til meg som normalt sitter. To av dem på fem-meteren, en på ellevemeteren og resten rett utenfor sekstenmeteren. I tillegg har jeg vel alt av ball (57%), men det er kontringene dine der Abidal og Keita får scoringene som irriterer i tillegg til det forferdelige selvmålet når Valdes ikke holder ballen når innlegget blir slått inn og Pique løper inn ballen for meg. Jeg følte iallfall at jeg fortjente et poeng der, tre mål på to sjanser, c'mon. Takk for kampene iallfall, selv om jeg ikke er en god nok taper til å si at du fortjente seieren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det nok med 16 poeng for å gå videre mon' tro? Lenke til kommentar
testside Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvem går videre? To beste fra hver gruppe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 De tre beste. Jeg går videre uansett om jeg tapte for Luna nå, heldigvis. 12 p lett på de siste fire kampene, men hvem vet, mirakler kan skje (jf. Wisbatov - LunaticFanatic 1 - 3 10. apr. 2010). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Wisbatov/Jgiggs 2 - 1 LunaticFanatic/LunaticFanatic Wisbatov/Jgiggs 1 - 3 LunaticFanatic/LunaticFanatic Barcelona - Barcelona Først og fremst må jeg si at jeg hater forbanna BAP, men må det spilles så må det spilles. Den første kampen følte jeg at jeg styrte helt i grunn noe statistikken tilsa med både flest skudd, flest skudd på mål og høyest ballbesittelse. Jeg bommet noen sjanser der jeg lobbet litt for høyt, men følte absolutt jeg fortjente å vinne den. Andre kampen må jeg bare le av. Det er vel jeg som scorer det første? Totalt har du 7 (2) skudd på mål i løpet av kampen mot mine 11 (5) og der var det mange, mange, mange store sjanser til meg som normalt sitter. To av dem på fem-meteren, en på ellevemeteren og resten rett utenfor sekstenmeteren. I tillegg har jeg vel alt av ball (57%), men det er kontringene dine der Abidal og Keita får scoringene som irriterer i tillegg til det forferdelige selvmålet når Valdes ikke holder ballen når innlegget blir slått inn og Pique løper inn ballen for meg. Jeg følte iallfall at jeg fortjente et poeng der, tre mål på to sjanser, c'mon. Takk for kampene iallfall, selv om jeg ikke er en god nok taper til å si at du fortjente seieren. Enig med deg ang første kampen. Andre kampen regnet eg med var over da du scoret det første, hadde egentlig gitt opp noe du sikkert fikk med deg etter avspark etter 1-0 målet ditt. Du hadde noen gode sjangser ja, eg kom vel til noen der eg absolutt SKAL lobbe og Valdes holder ballen enkelt. Hva du fortjente og ikke fortjente skal eg ikke si noe om da mål vinner kamper, MEN hadde ikke sagt noe om du hadde fått med deg 1poeng fra den kampen. Men eg har vært ute en vinterdag før... Men takker for kampene uansett Lenke til kommentar
kakakakaka Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 eirzik klar for kamp, om noen er våken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå