Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Er vel ikke så mye mer å tilføye enn det du sa, Alt-Ctrl. Føler du har marginene på din side i to jevne kamper. Måten målet ditt i andre kampen kom på er i tillegg ufattelig surt. Men det er sånt som skjer. Synd for min del, da jeg tror to seire her var nødvendig for å gå videre.

Takk for kampene. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, synd det måtte komme mot meg da. Men skal ikke klage, fortjener ikke bedre når jeg ikke klarer å putte et eneste mål på to kamper. Sleit med å komme til store sjanser også, føler ikke Inter har noen utpreget matchvinnertype på FIFA.

Er vel bare Eto kanskje. Du hadde litt uflaks da, flere stolpeskudd og tverrliggerskudd i løpet av kampene.

Lenke til kommentar

Hehe, synd det måtte komme mot meg da. Men skal ikke klage, fortjener ikke bedre når jeg ikke klarer å putte et eneste mål på to kamper. Sleit med å komme til store sjanser også, føler ikke Inter har noen utpreget matchvinnertype på FIFA.

Det må du ikke si... Jeg kom til semifinalen med Inter i forrige supercup.;)

Lenke til kommentar

Wisbatov/Jgiggs 2 - 1 LunaticFanatic/LunaticFanatic

Wisbatov/Jgiggs 1 - 3 LunaticFanatic/LunaticFanatic

Barcelona - Barcelona

Først og fremst må jeg si at jeg hater forbanna BAP, men må det spilles så må det spilles.

Den første kampen følte jeg at jeg styrte helt i grunn noe statistikken tilsa med både flest skudd, flest skudd på mål og høyest ballbesittelse. Jeg bommet noen sjanser der jeg lobbet litt for høyt, men følte absolutt jeg fortjente å vinne den.

Andre kampen må jeg bare le av. Det er vel jeg som scorer det første? Totalt har du 7 (2) skudd på mål i løpet av kampen mot mine 11 (5) og der var det mange, mange, mange store sjanser til meg som normalt sitter. To av dem på fem-meteren, en på ellevemeteren og resten rett utenfor sekstenmeteren. I tillegg har jeg vel alt av ball (57%), men det er kontringene dine der Abidal og Keita får scoringene som irriterer i tillegg til det forferdelige selvmålet når Valdes ikke holder ballen når innlegget blir slått inn og Pique løper inn ballen for meg. Jeg følte iallfall at jeg fortjente et poeng der, tre mål på to sjanser, c'mon.

Takk for kampene iallfall, selv om jeg ikke er en god nok taper til å si at du fortjente seieren.

Lenke til kommentar

Wisbatov/Jgiggs 2 - 1 LunaticFanatic/LunaticFanatic

Wisbatov/Jgiggs 1 - 3 LunaticFanatic/LunaticFanatic

Barcelona - Barcelona

Først og fremst må jeg si at jeg hater forbanna BAP, men må det spilles så må det spilles.

Den første kampen følte jeg at jeg styrte helt i grunn noe statistikken tilsa med både flest skudd, flest skudd på mål og høyest ballbesittelse. Jeg bommet noen sjanser der jeg lobbet litt for høyt, men følte absolutt jeg fortjente å vinne den.

Andre kampen må jeg bare le av. Det er vel jeg som scorer det første? Totalt har du 7 (2) skudd på mål i løpet av kampen mot mine 11 (5) og der var det mange, mange, mange store sjanser til meg som normalt sitter. To av dem på fem-meteren, en på ellevemeteren og resten rett utenfor sekstenmeteren. I tillegg har jeg vel alt av ball (57%), men det er kontringene dine der Abidal og Keita får scoringene som irriterer i tillegg til det forferdelige selvmålet når Valdes ikke holder ballen når innlegget blir slått inn og Pique løper inn ballen for meg. Jeg følte iallfall at jeg fortjente et poeng der, tre mål på to sjanser, c'mon.

Takk for kampene iallfall, selv om jeg ikke er en god nok taper til å si at du fortjente seieren.

Enig med deg ang første kampen. Andre kampen regnet eg med var over da du scoret det første, hadde egentlig gitt opp noe du sikkert fikk med deg etter avspark etter 1-0 målet ditt. Du hadde noen gode sjangser ja, eg kom vel til noen der eg absolutt SKAL lobbe og Valdes holder ballen enkelt.

Hva du fortjente og ikke fortjente skal eg ikke si noe om da mål vinner kamper, MEN hadde ikke sagt noe om du hadde fått med deg 1poeng fra den kampen. Men eg har vært ute en vinterdag før...

Men takker for kampene uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...