Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lampard89 - sprolauk

3-4 Latterlig. Gir deg mål på mål på mål. Treffer selv stanga mange ganger)

7-2 Deilig! Løsner helt fra starten. Klarer å gi deg to mål til 2-2 før jeg overkjører. Etter 7-2 målet på cirka 83 min merker jeg at du ikke styrer spillerne dine. Vet ikke om noe skjedde eller ikke, men barnslig hvis ikke noe var galt. Måtte spille i back 4-ern og trikse helt til du plutselig begynte å presse igjen helt på slutten.

Lampard89

Lenke til kommentar

Rippletool - Rebbern 3 - 4

Første omgang forholdsvis jevn. Andre omgang er det bare et lag på banen, dette gjør at jeg holder på å miste seieren men klarer å dra den i land. Var temmelig nervøs på slutten der.

7-2

Starter der første kamp slutter. Med andre ord nærmest total overkjøring. En Drogba som setter ALT. Jeg klarer å komme tilbake til 2-2, men når du scorte igjen sviktet motivasjonen. Atpåtil skjer det noe med tven på 5-2 som gjør at jeg blir litt borte som du kanskje så :p

Men takk for kampene! Må muligens tilstå at du er den beste med Chelsea jeg noen gang har møtt! Drogba er kanskje den spilleren jeg hater mest på fifa, men du var rå med han, noe som ikke akkurat gjør det bedre :p

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl 1-0 Martindani

Alt-Ctrl 1-0 Martindani

Første kampen vant jeg fortjent synes jeg, selv om du presset voldsomt i andre omg, andre kampen var kanskje av det heldige slaget. Men endelig vinner jeg jevne kamper i det minste.

Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Spilte nå mot eirzik og det var de to største drittkampene jeg noen gang har spilt. 1 sekunds delay og lagg hvert 3. sekund. Umulig å spille, så jeg fikk ikke til en dritt. Første kamp endte 2-2. Den andre 4-1 til han hvor et mål var en billig straffe og to av de andre var pga. stygge delayen. Hadde det vært normale forhold er jeg sikker på at jeg hadde plukket minst 3 av de 6 mulige poengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...