testside Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Noen som er klar for å spille fra ni og utover i kveld? Gruppe B! Jeg er iallefall klar (Jea86) Har ikke hørt med Eirzik enda, men det er bare å legge han til. Endret 8. april 2010 av testside Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) testside, jeg kan spille fra 10 over ni kommer på ps3en da. ingen jea86 på psn...... Endret 8. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gruppe A som vil spille fra nå og utover natten. PM ME Lenke til kommentar
testside Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg er klar! Skrur på PS nå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) nå som du leser i tråden testside, jeg er klar! har sendt deg friend invite. bare godta den så kan jeg invitere Endret 8. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen fra gruppe A som er med nå? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jea86 0 - 0 z1ndr3 ingen har noen gode sjanser, jeg har vel bare ballen mest. andre kampen starter som den første, drit kjedlig, men jeg ahr ballen mest og han scorer like før pause. I andre omgang bytter jeg om til 4-1-5 og scorer 2 mål. I det 90. minuttet scorer fanken meg slasken et mål så det blir 2-2 Følte meg litt snytt da, siden jeg hadde dobbelt så mange skudd. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan vi ikje ta ein kamp Sindre? Trenger å få varmet opp litt.. Lenge siden sist eg spilte Lenke til kommentar
testside Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jea86 0 - 0 z1ndr3 ingen har noen gode sjanser, jeg har vel bare ballen mest. andre kampen starter som den første, drit kjedlig, men jeg ahr ballen mest og han scorer like før pause. I andre omgang bytter jeg om til 4-1-5 og scorer 2 mål. I det 90. minuttet scorer fanken meg slasken et mål så det blir 2-2 Følte meg litt snytt da, siden jeg hadde dobbelt så mange skudd. Hehe.. Ja United var plutslig MYE dårligere på denne oppdateringen.. hadde ikke noe særlig å bidra med fremover og måtte kjøre litt taktikk. Er griseheldig som får utligna på slutten.. Spilte mer offensivt i andre kampen og det åpnet seg mer opp. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Spille nå testside? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Real Madrid er også dårligere nå med den siste updaten, med unntak av Metzelder. Kunne ikke kjøre samme taktikk jeg heller. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Jea86 vant første kamp 3-0 og andre kamp 1-0. Du var klart et hakk bedre enn meg, selv om jeg med litt flaks kunne sneket med meg poeng i begge kampene. Takk for kampene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har gruppe D sluttet å spille mot hverandre? Lenke til kommentar
testside Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Bump Endret 8. april 2010 av testside Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Trekker meg. Har veldig lyst å være med men føler meg bare litt lost akkurat nå, og gidder ikke stresse akkurat nå. Blir noen cuper før jeg blir med igjen tror jeg, har alt av eksamen osv om 3 uker, som da varer i 3 hele uker pluss. Kos dere i mellomtiden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Klar i morgen tror jeg, Latias, Fisken og Luna, kvelden/natten iallfall. Jeg vil helst få spilt 4/6 kamper i morgen for på både Lørdag og Søndag vil jeg være rimelig opptatt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen fra gruppe A som er med nå? Send meg en PM i morra, Brann. Jeg er med. Er med nå også, men regner med du har lagt deg Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er klar fra kl. 21 og utover i kveld, hvis noen i gruppe B har mulighet. Mangler vel å spille mot Alt-Ctrl, Eirzik og jea86. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå