Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jea86 0 - 0 z1ndr3

ingen har noen gode sjanser, jeg har vel bare ballen mest.

andre kampen starter som den første, drit kjedlig, men jeg ahr ballen mest og han scorer like før pause. I andre omgang bytter jeg om til 4-1-5 og scorer 2 mål. I det 90. minuttet scorer fanken meg slasken et mål så det blir 2-2 :p Følte meg litt snytt da, siden jeg hadde dobbelt så mange skudd.

Lenke til kommentar

Jea86 0 - 0 z1ndr3

ingen har noen gode sjanser, jeg har vel bare ballen mest.

andre kampen starter som den første, drit kjedlig, men jeg ahr ballen mest og han scorer like før pause. I andre omgang bytter jeg om til 4-1-5 og scorer 2 mål. I det 90. minuttet scorer fanken meg slasken et mål så det blir 2-2 :p Følte meg litt snytt da, siden jeg hadde dobbelt så mange skudd.

Hehe.. Ja United var plutslig MYE dårligere på denne oppdateringen.. hadde ikke noe særlig å bidra med fremover og måtte kjøre litt taktikk. Er griseheldig som får utligna på slutten.. Spilte mer offensivt i andre kampen og det åpnet seg mer opp.

Lenke til kommentar

Trekker meg. Har veldig lyst å være med men føler meg bare litt lost akkurat nå, og gidder ikke stresse akkurat nå. Blir noen cuper før jeg blir med igjen tror jeg, har alt av eksamen osv om 3 uker, som da varer i 3 hele uker pluss. Kos dere i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...