Martindani Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg er i gruppe B, hvis det er meg du sikter til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Group D play play? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gruppe A? Haha. Noen fra den gruppa som faktisk lever? :!: Wis, bare gi beskjed når du kan. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kan ikke i dag, Latias. Særemne og matematikk, men kan kanskje presse inn FIFA før CL i morgen eller så må det muligens vente helt til fredag/helgen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Kan du spille Alt-Ctrl? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Rekker nok en kamp før CL tenker jeg, skal ut en liten tur nå, skriver her når jeg kan Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis noen i gruppe D er keen på å spille, legg til sprolauk på PSN Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Da er jeg klar, kan du? Jeg er klar. Legger deg til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis noen i gruppe D er keen på å spille, legg til sprolauk på PSN Done. Lenke til kommentar
testside Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) steen: vil du spille? Eirzik er klar for kamp eller noen andre gra gruppe B? OBS: Eirzik er stavet feil i tabellen, der står det Erizik - det skal være: Eirzik samme som står i tråden ovenfor. Endret 6. april 2010 av testside Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 steen: vil du spille? Eirzik er klar for kamp eller noen andre gra gruppe B? OBS: Eirzik er stavet feil i tabellen, der står det Erizik - det skal være: Eirzik samme som står i tråden ovenfor. Jeg er med hvis ikke Alt-Ctrl skal ha en kamp til. Er uansett med etterpå Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Sorry. Prøver igjen senere. Klin umulig å spille slik det var, ballen trillet din vei hele kampen, vanvittig frustrerende. Tullekamp. Holder stikken fremover, men sentrer inn og bak i banen, får i hvert fall fire mål pga det. Men fortjent seier. 7-0 til Steen Edit: z1ndr3 vant 1-0 over meg i begge kampene forresten. Endret 6. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Sorry. Prøver igjen senere. Klin umulig å spille slik det var, ballen trillet din vei hele kampen, vanvittig frustrerende. Tullekamp. Holder stikken fremover, men sentrer inn og bak i banen, får i hvert fall fire mål pga det. Men fortjent seier. 7-0 til Steen Det er greit. Er også fornøyd med at ballen spratt en del min vei :!: Synes uansett resultatet er greit. Ledet 3-0 lenge ut i andre omgang, men jeg følte jeg burde ha puttet minst tre-fire til. Var dermed godt da det plutselig løsnet med fire mål i løpet av kort til på slutten Takk for kampen Endret 6. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
testside Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er du klar mot Eirzik steen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hehe, ja. Måtte jo prøve noe så jeg satte på ultraoffansiv, det fungerte tydeligvis bedre for deg enn for meg Kan sikkert spille igjen etterpå før Barca? Må bare kvitte meg med litt frustrasjon, hehe. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Er du klar mot Eirzik steen? Jeg har tid til én kamp før jeg må stikke. Kan spille nå med en gang. EDIT: Jeg har lagt ham til som venn på PSN. Endret 6. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Er du klar mot Eirzik steen? Hvis vi skal spille må det skje innen få minutter, ellers rekker jeg det ikke. Lenke til kommentar
testside Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Legg til Eirzik på psn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå