Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

steen: vil du spille? Eirzik er klar for kamp

eller noen andre gra gruppe B?

OBS: Eirzik er stavet feil i tabellen, der står det Erizik - det skal være: Eirzik samme som står i tråden ovenfor.

Endret av testside
Lenke til kommentar

steen: vil du spille? Eirzik er klar for kamp

eller noen andre gra gruppe B?

OBS: Eirzik er stavet feil i tabellen, der står det Erizik - det skal være: Eirzik samme som står i tråden ovenfor.

Jeg er med hvis ikke Alt-Ctrl skal ha en kamp til. Er uansett med etterpå :)

Lenke til kommentar

Sorry. Prøver igjen senere. Klin umulig å spille slik det var, ballen trillet din vei hele kampen, vanvittig frustrerende. Tullekamp. Holder stikken fremover, men sentrer inn og bak i banen, får i hvert fall fire mål pga det. Men fortjent seier.

7-0 til Steen

Edit:

z1ndr3 vant 1-0 over meg i begge kampene forresten.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Sorry. Prøver igjen senere. Klin umulig å spille slik det var, ballen trillet din vei hele kampen, vanvittig frustrerende. Tullekamp. Holder stikken fremover, men sentrer inn og bak i banen, får i hvert fall fire mål pga det. Men fortjent seier.

7-0 til Steen

Det er greit. Er også fornøyd med at ballen spratt en del min vei :!: Synes uansett resultatet er greit. Ledet 3-0 lenge ut i andre omgang, men jeg følte jeg burde ha puttet minst tre-fire til. Var dermed godt da det plutselig løsnet med fire mål i løpet av kort til på slutten :p Takk for kampen :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...