steen_jadd Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Blir spennende å se hvor langt det er mulig å komme med Strømsgodset. Jeg blir imponert hvis Norsk kommer seg til A-Sluttspillet med Godset. Håper at lagvalget står til cupstart. Er flere tidligere som har valgt mindre gode lag for å deretter ombestemme seg Endret 26. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
testside Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Da melder jeg meg på: PSN: Jea86 Ønsket lag: Manchester United Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Haha, hadde vært kult om vi kun kunne velge lag med maks tre stjerner Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Strømsgodset har vel Marcus Pedersen med nok fart. Mye kan overraske på et sånt lag. 13 påmeldte allerede. Med litt innsats er man i gang i løpet av helga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er påske, synes ikke vi burde forvente det. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Strømsgodset har vel Marcus Pedersen med nok fart. Mye kan overraske på et sånt lag. 13 påmeldte allerede. Med litt innsats er man i gang i løpet av helga. 13 eller 15? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Strømsgodset har vel Marcus Pedersen med nok fart. Mye kan overraske på et sånt lag. 13 påmeldte allerede. Med litt innsats er man i gang i løpet av helga. 13 eller 15? Eller 17? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har jeg telt feil eller noe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er 15, men fristet å slenge meg på da folk postet oddetall. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Blir gjerne med jeg. PSN: Unavit Lag: Arsenal Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skifter til Argentina jeg, Steen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Som jeg har nevnt tidligere var jeg litt skuffet over mellomspillgruppene i forrige cup. Jeg likte ikke at flere spillere møtte mange av de samme spillerne fra gruppespillet om igjen i mellomspillet. Derfor har jeg laget et forslag til mellomspillgrupper. Jeg ønsker at gruppene skal være "gitt" ut fra hvilken posisjon spillerne kommer på i gruppespillet. Det blir på en måte samme oppsett som brukes i mesterskap som EM og VM. Med mindre noen har et bedre forslag så vil dette oppsettet blir brukt. I dette oppsettet vil en ikke møte mer enn én person en allerede har vært i gruppe med. Endret 26. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva med å gjøre det slik som det er i håndball-VM? De 24 kvalifiserte landene deles innledningsvis inn i fire grupper til gruppespillet.De tre beste lagene fra hver gruppe går videre til hovedrunden der lagene fra Gruppe A og B danner Gruppe 1, mens lagene fra Gruppe C og D danner Gruppe 2. Resultatene mellom de kvalifiserte lagene fra gruppespillet tas med inn i hovedrunden. Lagene som ikke kvalifiserer seg for hovedrunden spiller Presidents cup etter samme modell om plasseringene 13-24. De to beste lagene i hovedrundens grupper går videre til semifinale, mens lagene på tredje plass gjør opp om 5. plassen. Da slipper du at de samme møter hverandre. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hva med å gjøre det slik som det er i håndball-VM? De 24 kvalifiserte landene deles innledningsvis inn i fire grupper til gruppespillet.De tre beste lagene fra hver gruppe går videre til hovedrunden der lagene fra Gruppe A og B danner Gruppe 1, mens lagene fra Gruppe C og D danner Gruppe 2. Resultatene mellom de kvalifiserte lagene fra gruppespillet tas med inn i hovedrunden. Lagene som ikke kvalifiserer seg for hovedrunden spiller Presidents cup etter samme modell om plasseringene 13-24. De to beste lagene i hovedrundens grupper går videre til semifinale, mens lagene på tredje plass gjør opp om 5. plassen. Da slipper du at de samme møter hverandre. Ingen dum ide. Blir litt færre kamper da. Jeg ønsker ikke å ta avgjørelsen alene, men høre hva folk ønsker? Endret 26. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Flere kamper trekker opp for å møte folk flere ganger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Enig med Aunmar, flere kamper er bedre Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Liker bedre forslaget ditt steen enn håndballrotet Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 PSN: Kozybear96 Lag: Spania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå