testside Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen fra gruppe B som vil spille? Lenke til kommentar
testside Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er klar til å spille... Steen? Alt-Ctrl? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B: Jeg kan spille om noen minutter. Må oppdatere PS3en. testside: Legger du meg til mens den oppdaterer? Lenke til kommentar
testside Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har lagt deg til, Jea86. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er klar til å spille... Steen? Alt-Ctrl? Har allerede sagt at jeg ikke kan spille i dag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B jeg kan spille om 10 minutter. Legg til z1ndr3 på PSN Lenke til kommentar
testside Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jea86 - Alt_Ctrl 2-1 Alt_Ctrl - Jea86 2-2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jea86 eller Alt-ctrl, spille? Lenke til kommentar
testside Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sorry, har ikke tid til flere.. har en gjeng som vil spille 2vs2 i stua her:p Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Alt-Ctrl 1-2 Jea86 Alt-Ctrl 2-2 Jea86 To spennende kamper. Noen kjipe mål her og der, men men, slik er Fifa. Følte jeg hadde et bra overtak i førsteomgangen i den første kampen, men 1-1 målet forandret kampen helt. Merket du fikk mer kontroll utover så det var en fortjent seier, men kjipt at målet kom fordi keeperen ikke klarer å bevege seg på skikkelig vis. Andremålet mitt i den andre kampen var og av det litt heldige slaget, husker ikke helt men gikk vel i ryggen til keeperen din. Det utligner seg når jeg prøver å sentre fremover på banen, men pasninger på merkelig vis går innover og Berbatov får fatt i den som selvfølgelig klinker den i mål. Har spilt litt Fifa i påsken på samme skjerm mot kompiser, merker det går tregt på nett i forhold. Takk for kampene Edit: Jeg kan ta en til Sindre Endret 5. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 1-0 til meg i begge kampene mot Alt-Ctrl. Nokså jevnspilt. Garay fikk 2 gule i den andre kampen og må stå over neste for meg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Utrolig at det bare ble to mål tilsammen Synes du hadde god kontroll på meg, men jeg kom til noen gode sjanser i begge kampene. Kanskje spesielt på slutten av første kampen hvor jeg lobber svakt over keeperen din men han rekker tilbake Men merket at du har spilt en god del mer, en del finter og annet snacks du drev med. Taklingen på slutten i andre var jævlig kjip Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vet, burde holdt meg for god til den. Var noen ganger det ble litt mye passninger fra min side hvor det bare endte opp i rot og du tok over. Var redd den lobben skulle gå inn Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Vet, burde holdt meg for god til den. Var noen ganger det ble litt mye passninger fra min side hvor det bare endte opp i rot og du tok over. Var redd den lobben skulle gå inn Hehe, jah. Merket jeg fikk flere sjanser når jeg stod høyere i banen og var mer aggressiv. Blir litt møljefotball da, men men Har i hvert fall forbedret meg fra sist cup. Når jeg tapte så tapte jeg med MANGE mål, nå har jeg ikke tapt med mer enn ett mål enda Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe D - jeg sitter her klar for kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Litt ''sent'' og invitere nå er det ikke? Schoolday imorgen vet du. Har spurt nesten hele dag jeg, du skulle ha svart da. Endret 5. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 I dag har det vært fotball i hele dag, nærmest. Jeg har påske i morgen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Urettferdig. kan forøvrig spillen å likevell,siden CSI-episoden allerede har blitt sett. Endret 5. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg har god tid til å få spilt kamper før CL i kveld hvis noen i gruppe B skulle ha tid. Endret 6. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Som Steen_jadd, så er jeg også klar for spilling før Champions League. Who dare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå