Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt-Ctrl 1-2 Jea86

Alt-Ctrl 2-2 Jea86

To spennende kamper. Noen kjipe mål her og der, men men, slik er Fifa.

Følte jeg hadde et bra overtak i førsteomgangen i den første kampen, men 1-1 målet forandret kampen helt. Merket du fikk mer kontroll utover så det var en fortjent seier, men kjipt at målet kom fordi keeperen ikke klarer å bevege seg på skikkelig vis.

Andremålet mitt i den andre kampen var og av det litt heldige slaget, husker ikke helt men gikk vel i ryggen til keeperen din. Det utligner seg når jeg prøver å sentre fremover på banen, men pasninger på merkelig vis går innover og Berbatov får fatt i den som selvfølgelig klinker den i mål.

Har spilt litt Fifa i påsken på samme skjerm mot kompiser, merker det går tregt på nett i forhold.

Takk for kampene :)

Edit:

Jeg kan ta en til Sindre

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Utrolig at det bare ble to mål tilsammen :p

Synes du hadde god kontroll på meg, men jeg kom til noen gode sjanser i begge kampene. Kanskje spesielt på slutten av første kampen hvor jeg lobber svakt over keeperen din men han rekker tilbake :ph34r:

Men merket at du har spilt en god del mer, en del finter og annet snacks du drev med.

Taklingen på slutten i andre var jævlig kjip :cry:

Lenke til kommentar

Vet, burde holdt meg for god til den. Var noen ganger det ble litt mye passninger fra min side hvor det bare endte opp i rot og du tok over. Var redd den lobben skulle gå inn :p

Hehe, jah. Merket jeg fikk flere sjanser når jeg stod høyere i banen og var mer aggressiv. Blir litt møljefotball da, men men :p

Har i hvert fall forbedret meg fra sist cup. Når jeg tapte så tapte jeg med MANGE mål, nå har jeg ikke tapt med mer enn ett mål enda :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt ''sent'' og invitere nå er det ikke? Schoolday imorgen vet du.

Har spurt nesten hele dag jeg, du skulle ha svart da. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Urettferdig. :(

kan forøvrig spillen å likevell,siden CSI-episoden allerede har blitt sett.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...