Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Three Lions? Tippeligaen? Bare undrer. Noen fra Gruppe D tilstede? Endret 5. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B. Jeg kan sannsynligvis spille senere i kveld. Etter Molde - Brann kampen. Jeg blir sittende å se på TL til tolv. Må nok bli en annen dag for meg. Den er god. Jeg har tid hver dag denne uken, sannsynligvis neste uke og Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B. Jeg kan sannsynligvis spille senere i kveld. Etter Molde - Brann kampen. Jeg blir sittende å se på TL til tolv. Må nok bli en annen dag for meg. Den er god. Jeg har tid hver dag denne uken, sannsynligvis neste uke og Hørest flott ut. Har god til jeg også, så det bør ikke bli noe problem å få arrangert den såkalte revansjen din Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er klar fra i morgen om folk fra gruppe D ønsker å spille Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det ikke feil på gruppen vår? Lunatic og Unavit spilte to kamper uagjort? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Er det ikke feil på gruppen vår? Lunatic og Unavit spilte to kamper uagjort? Hva du mener er feil? Mener du de har spilt flere uavgjorte kamper? De har hvertfall spilt uavgjort mot hverande i begge kampene. Henholdsvis 3-3 og 1-1. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg kan mest sannsynlig ikke spille i dag. Jeg får se om jeg får tid i morgen. I dag skal jeg skrive sammendrag av tre bøker og i morgen må jeg presse inn to timer med matte, så da får vi se. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det ikke feil på gruppen vår? Lunatic og Unavit spilte to kamper uagjort? Hva du mener er feil? Mener du de har spilt flere uavgjorte kamper? De har hvertfall spilt uavgjort mot hverande i begge kampene. Henholdsvis 3-3 og 1-1. Er det ikke jeg som leder gruppen da? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Er det ikke feil på gruppen vår? Lunatic og Unavit spilte to kamper uagjort? Hva du mener er feil? Mener du de har spilt flere uavgjorte kamper? De har hvertfall spilt uavgjort mot hverande i begge kampene. Henholdsvis 3-3 og 1-1. Er det ikke jeg som leder gruppen da? Nå forstår jeg hva du mener. Jeg har bare glemt å laste opp tabellen. Tabellen er oppdatert på min egen PC. Skal gjøre det med en gang Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det ikke feil på gruppen vår? Lunatic og Unavit spilte to kamper uagjort? Hva du mener er feil? Mener du de har spilt flere uavgjorte kamper? De har hvertfall spilt uavgjort mot hverande i begge kampene. Henholdsvis 3-3 og 1-1. Riktig det Steen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Formulerte meg kanskje litt dårlig. Jeg mente at de hadde spilt uagjort, men trodde ikke du hadde fått det med deg når jeg så på tabellen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eg bør nesten ha poeng mot Wis, for ellers kan det bli skummelt om han vinner alle sine. Men det gjør han nok ikke uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eg bør nesten ha poeng mot Wis, for ellers kan det bli skummelt om han vinner alle sine. Men det gjør han nok ikke uansett Nei, han vinner vel ikke alle. Han skal jo møte meg også, så akkurat det der blir tøft. Så du kan gjerne tape begge kampene mot han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hehe, du har virkelig morroboxeren på deg i påsken eller? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Burn. Jeg taper nok mot Lættis to ganger etter å ha 18 skudd på mål mot hans ene. Min evne til å ta poeng mot en god del svakere motstand er overraskende dårlig, så det kommer til å være kjipt at jeg ikke ender mer enn et par poeng over deg etter å ha tatt 6 poeng i kampene våre. Men som sagt, nå må jeg faktisk for en gang skyld ta i et realt skippertak så jeg blir ferdig med skolearbeid, late late meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lærerene mine kjenner ikke til begrepet. "Nå er det påske og etter påske skal vi jobbe en uke med særemne igjen. Det betyr ikke at dere ikke burde jobbe iherdig med særemne gjennom hele påsken. Frist for foreløpig arbeid er 6. april. God Påske!" Det hjelper lite med matteprøve på onsdag heller. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Haha, kjekt. Nå venter 3 uker med studenter. Chill! Endret 5. april 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har gjemt unna alt av skolebøker i ferien. Koste hva det koste hvil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ble ikke gjort mye studier i påsken nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå