Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Legger meg nå, så får ikke spilt mot deg Wis. Sorry. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Vant første kamp mot Shlaps fullt fortjent 3-0, mens i den andre kampen morder han det som kalles rettferdighet. Gir han et mål i første omgang med keeperen, og han skaper noen få sjanser. Men i andre omgang virker det ikke som om han tør å spille ball og bare mæler opp på min banehalvdel. Har flere sjanser og stolpeskudd, men han vinner 1-0 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skriker bare ut at det ikke blir noen kamper fra min side i dag. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Martindani 0-3 z1ndr3 z1ndr3 0-1 Martindani Ikke så mye å si om første kampen, jeg hadde vel tidenes laveste pasningsprosent. Utklassing. Vinner andre kampen etter en utrolig spennende avslutning. Scorer etter rundt 20 spilte minutter. z1ndr3 triller stort sett ball rundt meg i hele kampen, men uten å få til altfor mange sjanser. Jeg hadde også en eventyrlig mulighet til å punktere kampen på overtid, men 2x stolpen og en god Casillas hindret det. Selv om vi spiller på to forskjellige måter, så er ikke det ene mer rettferdig enn det andre. Jeg prioriterer ikke ballbesittelse på samme måte som du gjør, men jeg "mælte" da heller ikke ballen over på din banehalvdel mer enn ett par ganger. Telte heller ikke mer enn ett stolpeskudd fra din side, og det var den chippen mot slutten av kampen. Stor sjanse vel og merke og skal ikke legge skjul på at seier til deg ville vært fortjent. Meeen, takk for kampene. Endret 4. april 2010 av Shlaps Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Lampard89 - aunron 1-1 4-1 Synes virkelig synd på auron i den siste kampen. Seriøst de 4 verste keepertabbene jeg har sett på fifa:P Takk for kampene uansett! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Takk for kampene. Første kamp var jevnspilt og grei. 1-1 I andre kamp slo FIFA Bugs til som vanlig. De største tabbene jeg har sett i hele min fifa-karriere. Tragisk, tragisk, tragisk. I andre ende bommet spissene på alt av sjanser som sitter 9/10 ganger. 4-1 til RippleTool. Jeg sitter nå her klar til flere kamper. Beste tidspunktet å slå meg på, rimelig forbannet etter en slik kamp. Endret 4. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Yes, jeg er også klar for kamper i gruppe D. Spør i tråden så skrur jeg på fifa;) Lampard89 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Klar for kamper i gruppe B, hvis det er noen av dere her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Yes, jeg er også klar for kamper i gruppe D. Spør i tråden så skrur jeg på fifa;) Lampard89 Våken enda? Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Yes, jeg er også klar for kamper i gruppe D. Spør i tråden så skrur jeg på fifa;) Lampard89 Våken enda? Jepp, det er jeg;) Kommer inn på fifa nå Edit: Men hvor er du Danielzu? Endret 4. april 2010 av RippleTool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) På veg. evt ikke, tar det senere. Endret 5. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Wisbatow, kan du spille i dag? =) Er klar stort sett når som helst. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Hvis noen i gruppe B kan spille før klokken fem så er jeg klar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da har eg å Unavit fått spilt den andrekampen som ble avbrutt igår. 1-1 Heftig kamp med mange sjangser, du hadde nok fortjent seier her, du hadde en del gode sjangser, eg hadde noen små + ett stolpeskudd med Zatan helt på tampen, ett sykt frispark fra rundt 35 meter som reddet ett poeng for meg. Alt i alt fornøyd med 1poeng i denne kampen sett utifra sjangser og ballinnehav. Takk for to artige kamper Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, det der frisparket skulle ikke vært lov, herregud. Men en jevn og skøy kamp. Takk for kampene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Merket etter en stund hvordan du liker å angripe, men skal ikke brette det ut for alle potensielle motstandere her Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B. Jeg kan sannsynligvis spille senere i kveld. Etter Molde - Brann kampen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje jeg kan være med i kveld. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Gruppe B. Jeg kan sannsynligvis spille senere i kveld. Etter Molde - Brann kampen. Jeg blir sittende å se på TL til tolv. Må nok bli en annen dag for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå