IcedInsanity Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har ikke tid nå, er med imårra vertfall Gir deg en lyd VISS eg er på PSN og eg ser du er der. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er kanskje ikke så rart heller at jeg kom i en vanskelig gruppe, dette er jo tross alt første gangen jeg er med på SuperCup'en, og meget få av dere, inkludert Steen, viste noe om at jeg suger. Får satse på B-sluttspillet da ^^ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du hadde kanskje vært med å kjempe om 3. plassen i en annen gruppe Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er jeg på ps3en rundt kl. 11 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Martindani eller Alt+Ctrl, når kan dere spille? Gruppe B: Kan ikke spille før til uken, gir beskjed her. Jeg kan sannsynligvis spille fra i morgen og fremover. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det er kanskje ikke så rart heller at jeg kom i en vanskelig gruppe, dette er jo tross alt første gangen jeg er med på SuperCup'en, og meget få av dere, inkludert Steen, viste noe om at jeg suger. Får satse på B-sluttspillet da ^^ Du hadde ikke kommet i en lettere gruppe om jeg hadde visst nivået ditt Trekningen skjer på grunnlag av seedingpoeng som spillerne har opparbeidet seg i løpet av de siste fem turneringene. På grunn av at så mange nye ble med var det mange lag som var useedet. Dermed blir nivået i hver gruppe litt opp til tilfeldighetene. Alt etter hvilket nivå det er på de nye spillerne. Har uansett lite å si. Det er de beste som går videre uansett hvordan nivået er i hver gruppe. Seednigsystemet er til kun for å sikret at alle de beste ikke kommer i samme gruppe. Og det er uten tvil mange gode i de andre gruppene også. Det er tross alt fire lag i gruppe C som kjemper om fire plasser. Jeg vil ikke si at det er ekstraordinært. Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen fra Gruppe D som spiller ikveld? Eller når passer det best for dere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva er seeding? xD Rangering. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg er klar nå. Gruppe B. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Inviter meg Hvis jeg ikke nettopp la til meg legg til z1ndr3 Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som er med i gruppe B i natt en gang? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Noen som er med i gruppe B i natt en gang? Jeg kan spille i løpet av den neste timen. Orker ikke stort senere enn det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjedelig å være ferdig så fort. Blir leeenge å vente nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kjedelig å være ferdig så fort. Blir leeenge å vente nå Men det blir gøy å følge med på de andre gruppene. Se på gruppa A, alle står med like mange poeng der! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Humoren sitter idag, Latias! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, er høyt oppe etter å ha vunnet 8 av 8 kamper så langt! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Ja, er høyt oppe etter å ha vunnet 8 av 8 kamper så langt! 12,5% riktig Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Hvis noen i gruppe B har mulighet til å spille i løpet av den neste timen så si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå