ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Martindani eller Alt+Ctrl, når kan dere spille? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror ikke det blir BAP. Er klar om 2min. Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Rareste jeg har sett! Inviterte nextlive til match, KNUSTE han og så viste det seg at det ikke var nextlive jeg spilte mot likevel.. bummer:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hahaha, unnskyld at jeg ler,men akkurat den der var morsom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kriss 4-2 man_utd100 Kriss 4-0 man_utd100 GG. Du var best i begge kampene. Selv om du dominerte første kampen, stod det 2-2 lenge. I den andre kampen valgte jeg å kjøre en litt mer offensiv taktikk, og det utnyttet du ganske godt. Ikke hver dag alle fire målene er lobbet over keeperen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 1. kamp Kriss 4 - 2 Latias Begynner dårlig for meg. Masse feilpasninger osv.. Latias har TO sjanser gjennom hele kampen, han scorer på begge, og begge var sånt pirke inn mål. Keeper skulle ivhertfall hatt den ene! Dominerer egentlig kampen, men sliter med å få mål. i det 80.min får jeg 3-2 og etterhvert 4-2 2. kamp Kriss 4 - 0 Latias Begynner rufsete fra meg igjen, men etterhvert tar jeg over kampen. Latias spiller måkefotball, og de sjansene han får er når han har måkt en høy ball opp mot Anelka og Drogba. Scorte på 4 chipper denne kampen Takk for kampene Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hehe, ja Steen, hadde vært morsomt å sanket noen poeng i det minste. Kan ikke spille før rundt 23-tiden, ΣΙΝΔΡΕ. Da kan jeg godt ta en del kamper hvis noen i gruppe B er interesserte. Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nextlivee vs. lampard89 første kamp vant jeg 3-1 andre tapte jeg 3-2 Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 nextlivee - Lampard89 3-1 Lampard89 - nextlivee 3-2 Leda jeg 3-0 i siste kampen? Ble hvertfall rimelig nervøs på slutten:P Lampard89 Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Unavit 4-0 Fotball_fisken Unavit 2-1 Fotball_fisken Hadde litt små lag så var litt problematisk i forsvar kjente jeg. Ellers så fikk du en tidlig scoring i 2. kamp, var vanskelig å komme inn i det igjen. Men klarte å ta seieren til slutt. Takk for kampen. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Unavit 4-0 Fotball_Fisken Kammentar: Det irriterte meg grenseløst at du sentra ballem så fort. Rakk ikke å nå fram til spilleren din før ballen allerede var sentra videre. Du fikk vel mål innen det første minuttet var over, var de ikke så? Takk for en strålende kamp. Unavit 2-1 Fotball_Fisken Kommentar: Denne kampen var det jeg som trakk det lengste strået i begynnelsen. Fikk lurt inn et mål fra Borriello(?) som faktisk var uoppdekt. o_O Syns jeg spilte bra defansivt en periode, men så kommer du å scorer igjen i starten av andre ommgang. Du fikk vel et mål helt i slutten av andre ommgang også(?). Takk for to supre kamper! Bare lurer på en ting... Hvorfor er alle jeg spille mot i denne turneringen i høyere level en meg? Er jeg sinnsykt dårlig eller er det bare dere som er sinnsykt gode? xD Endret 4. april 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror du har kommet i den vanskeligste gruppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror du har kommet i den vanskeligste gruppen. Pøh, denne gruppa var lett. Jeg kjørte over både deg og Luna, mens jeg lekte med fisken og Xboxftw. Nå venter jeg bare på å knuse Wis. Denne gruppa er da langt fra den vanskeligste! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fint du har ironien inne Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser du er i tråden, Wis. Dersom du skal spille i kveld, spill mot meg først! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg skal spille i kveld, men vet ikke når. Jeg spilte opprinnelig på en 19" skjerm (MW2 er utrolig kjipt på storskjerm), men den sluttet å virke så må vente til TVen i stua er ledig, det skjer ikke før foreldrene mine legger seg. Jeg trenger egentlig å få kjøpt ny PS3-kontroll også, den er helt ødelagt. Mest sannsynlig er jeg klar for både deg Lættis, Fisken og MunaLunaFuna i kveld. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) 3-3 første mot Unavit.. Ufattelig ufortjent da du får to mål etter ping pong returer fra forsvarerene mine, og så står du med bllen i beina alene på 13 meter... Andre kamp leder han 1-0 til det er spilt rundt 60(?) min..så mister eg forbindelsen..prøver å få tak i deg etter det men du svarer ikke. Det resultatet kan egentlig bare stå, med mindre det har utfall for om eg går videre eller ikke, om det står på det resultatet så skal vi spille de siste 30min. Endret 4. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser ut som 3. plassen står mellom Luna og Wis nå Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 3-3 første mot Unavit.. Ufattelig ufortjent da du får to mål etter ping pong returer fra forsvarerene mine, og så står du med bllen i beina alene på 13 meter... Andre kamp leder han 1-0 til det er spilt rundt 60(?) min..så mister eg forbindelsen..prøver å få tak i deg etter det men du svarer ikke. Det resultatet kan egentlig bare stå, med mindre det har utfall for om eg går videre eller ikke, om det står på det resultatet så skal vi spille de siste 30min. Sorry, måtte spise. Er klar nå for 2. kamp på nytt igjen. Starter fra 0-0 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå