Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Danielzu 1-1 Hamit47

Hadde en omgang hver,nettet på et praktfult langskudd,men fikk dersverre(og riktig) rødt kort og 2.omgagen ble preget av dette(for meg,Hamit var best i 2.omg)

Hamit47 2-3 Danielzu.

Grei kamp. Ikke stort mer å si.

Takk for kampene.

Hamit 1-1 Danielzu

Danielzu 3-2 Hamit

Irriterende at du taklet meg bak ifrå når jeg var på veg alene mot keeper i 1 kamp :thumbdown:

Fikk rødt kort,og du fikk total dominans(og utelling) i 2.omgangen da. :)

Lenke til kommentar

Fotball_Fisen 1-6 Kriss

Kommentar: Denne kampen dominerte Kriss totalt, jeg var bare heldig som fikk kranglet inn et mål med Pato. Kriss fik to frispark i førte kamp, og selfølgelig måtte han score på begge da. :hrm: Elers var det en veldig bra spilt kamp fra deg Kriss, takk for kampen! :D

Kriss 3-0 Fotball_Fisken

Kommentar: Denne kampen fik Kriss straffe som første mål pga at jeg sklitakla rett før Kriss fikk skutt på mål. Men mål fikk Kriss uanett... Husker ikke helt hvordan andre målet var, men det var da et mål. :p Til pause ledet Kriss 2-0. Etter pausen spilte jeg mere deffansivt, og fikk med nød og neppe stoppet Kriss så godt som hele tiden, helt til rett før slutt da Kriss kom med en overaskende gjennombruddspassning og satte den ellegant i mål. Jeg ble sikkelig tatt på senga der du. Uansett Takk for to meget fine kamper! :D

Lenke til kommentar

Takk for kampene Fisken! Synes faktis jeg spilte bedre i 2. kampen enn første, men du spilte bra i forsvar den kampen. Synd at vi måtte spille BAP.

Ser i spillerhuben at dere har begynt kamp, Latias og Fotball_Fisken. Du er klr for kamp mot meg også etterpå, Latias? ;)

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Steen_Jadd 3-1 Martindani

Martindani 0-4 Steen-Jadd

Takk for kampene.

Frustrasjon. Første kampen sto kameraet mitt innstilt på "mestre spillet", og jeg slapp inn to mål før jeg fikk ordna det. Trodde det gikk ann å pause spillet, men det burde jeg skjønt at det ikke gjorde (aldri spilt online lagspill :blush: ). Veldig surt, men et fortjent resultat, da Steen hadde det som var av sjanser og spill.

Føler resultatet i den andre kampen lyver litt. Jeg hadde ballen mest, og hadde i tillegg noen vanvittige sjanser i starten av kampen. Du scorer vel så og si på det du har av muligheter, men ikke direkte ufortjent seier allikevel.

Jeg satser på å komme sterkere tilbake. :)

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Fisk 0-2 man_utd100

Fisk 2-1 man_utd100

GG. Frustrerende i andre kamp. Skulle og burde ha avgjort kampen, men så scorer han på overtid. Bra spilt, selv om jeg er skuffet. :p

EDIT: BAP måten suger ift. den vanlige.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Ja, du burde ha agjort kampen når keeperen min var lagt utenfor... der han skulle vere. xD Du chipper ballen mot målet idet du prøver på plassert skudd(?) Og keeperen min rekker å ta igjen ballen. Der skulle det vert 2-1 til deg.

Første kampen solgte jeg keeperen min igjen med å sentre ballen på utspill fra må, du snapper opp ballen, og scorer. :p

Du scorer veldig tidlig i begge kampene og tar meg på senga før jeg rekker å komme helt inn i kampen. Takk for to fine kamper Latias! De første kampene jeg føler at jeg gir litt konkuranse til noen. =) GG

Noen i gruppe C som jeg fortsatt ikke har spilt mot? Bare send meg meling! Jeg er klar anytime

Endret av Fifa_Fisken
Lenke til kommentar

Steen_Jadd 3-1 Martindani

Martindani 0-4 Steen-Jadd

Takk for kampene.

Frustrasjon. Første kampen sto kameraet mitt innstilt på "mestre spillet", og jeg slapp inn to mål før jeg fikk ordna det. Trodde det gikk ann å pause spillet, men det burde jeg skjønt at det ikke gjorde (aldri spilt online lagspill :blush: ). Veldig surt, men et fortjent resultat, da Steen hadde det som var av sjanser og spill.

Føler resultatet i den andre kampen lyver litt. Jeg hadde ballen mest, og hadde i tillegg noen vanvittige sjanser i starten av kampen. Du scorer vel så og si på det du har av muligheter, men ikke direkte ufortjent seier allikevel.

Jeg satser på å komme sterkere tilbake. :)

Forsto ikke helt hva som skjedde i begynnelsen av den første kampen. Men som du sier dominerte jeg hele kampen, og seieren var fortjent nok.

Er delvis enig i det du sier om den andre kampen. Du hadde helt klart noen store sjanser i begynnelsen. Jeg var heldig som ikke kom under. Du hadde tre store sjanser, inkludert et skudde alene med keeper som gikk i undersiden av tverligger :p Men fra 20 minutter og ut kampen synes jeg at jeg dominerte totalt. Jeg tok som du sier vare på sjansene mine. Men jeg hadde to-tre sjanser som jeg burde ha puttet på. Synes resultatet er greit nok, selv om du lett kunne ha puttet i den kampen. Takk for kampene :) Hvis du spiller slik du gjorde i andre kamp er jeg sikker på at du kommer til å to en del poeng i denne gruppen.

Lenke til kommentar

Kriss 6 - 2 Lunatic

Kriss 4 - 1 Lunatic

I første kampen puttet jeg tre kjappe mål i 1. omg, men i andre omg kom Lunatic tilbake og reduserte to ganger. PÅ 3-2 Syns jeg det var jevnt, men jeg hadde overtaket. Scorer 3 kjappe mål helt på slutten og avgjør kampen.

Andre kampen har jeg god kontroll på, men Lunatic er farlig frempå av og til. burde puttet noen mål til egentlig :p

takk for kampene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gruppe D har allerde spilt to kamper idag, du. Kanskje du kan tja, spørre om noen i gruppa vil spille?

Du forventer vel ikke at jeg skal spile fifa midt under Liverpool kampen?

Etter en kjap visit på tabellen så ser det ut som gruppe D er den nest mest aktive gruppa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...