Xboxftw Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kriss_94 2-1 Unavit Kriss_94 1-5 Unavit Første kampen var helt tragisk, så ikke forskjell på deg eller meg ute på gresset. Du trakk det lengste strået og vant. Må si at det var jævlig vanskelig å holde styr i forsvar med Torres og Villa der bak. De er OP i fifa10. Nerfnerf Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 var vanskelig å se noe i første kampen, ja. Så begynte også de buggene.. helvette så irriterende! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 True! Aldri vært borti det der. Plagsomt å måtte reinvite og styre. Men men vi fikk spille tilslutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gruppe C dominerer hele tråden jo. Kriss, Luna, Wis, fisk; kan dere i dag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Da er kampene mot Fifa fisken ferdigspilt. Første vant eg 6-0, den andre vant eg 0-3. Følte eg hadde kontroll på deg, og da målene begynte å renne inn i førstekamp så mistet du litt motet merket eg, andre kampen var du mye bedre, men senket deg uansett. Men takk for to bra kamper Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg er med i kveld, gruppe D. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Sant Lunatic, du hadde full kontroll i begge kampene, selv om jeg hadde noen få sjanser tross alt, klarte bare ikke å sette de. Mista motet etterhvert i første kampen, det er sant, men prøvde å ta meg sammen i andre. Siste målet ditt i andre kampen var så jævlig flaks at det ikke går an! CPU spilleren fra Milan kom og tok sklitakling på egen spiller WTF?! Følte jeg hadde flere sjanser i første kamp en andre. Jaja, bra spill LunaticFanatic! Takk for 2 awesome kamper! Er fri til spilling nå en stund fremmover. Bare å kontakte meg på PS3 =) Endret 4. april 2010 av Fifa_Fisken Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Haha, ja den var nice, to Milan spillere på Iniesta, så moser han ene spilleren den andre ned og eg har klar bane nesten fra midtbanen og til mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Kan fyre av noen kamper ikveld,gruppe D. Kan vel spille en kamp når som helst i dag egentlig. Endret 4. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg kan spille om 15min, gruppe C! Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kriss, vil du spille nå? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, men kan vi vente 10min? Nettopp kommet hjem og må få spist noe. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan fyre av noen kamper ikveld,gruppe D. Kan vel spille en kamp når som helst i dag egentlig. Kan du nå? Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Greit =) Bare send meg melding på PS3 når du er klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Does the pope hide pedofiles?? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mangler en bokstav i navnet mitt i gruppeinndelingen. Det er Martindani. Klar for et par kamper i gruppe B i kveld en gang, hvis noen er med. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Mangler en bokstav i navnet mitt i gruppeinndelingen. Det er Martindani. Klar for et par kamper i gruppe B i kveld en gang, hvis noen er med. Jeg er klar med en gang hvis du kan. Endret 4. april 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg kan sannsynligvis spille fra i morgen og fremover. Lenke til kommentar
testside Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen fra gruppe B som vil spille i kveld etter 2300? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan godt ta to kamper jeg, steen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå