Kriss^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kriss 1 - 2 Wisbatov Kriss 3 - 2 Wisbatov To jevne kamper. Irriterende at jeg spiller dårlig i første kampen, du gjorde slutt på seiersrekken min på 15 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Beklager, vennen. :PFørste var en kamp der du hadde alle sjansene og fortjente å vinne, andre kampen følte jeg at etter jeg ledet 1 - 2 at det kanskje ville være mulig for meg å iallfall dra med meg 1p, men jeg er fornøyd med 3p så tidlig i gruppespillet, hadde ikke spilt FIFA online i dag før jeg møtte deg heller så det var fint at jeg fikk "varmet opp" uten å tape så altfor mye. Noen andre i gruppe C? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sorry gutter, orker ikke mer spilling nå. United-tap tapper deg for energi. Kan spille i morgen (dvs. i dag, søndag), så si ifra hvis noen har lyst på litt juling... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom igjen'a Latias, bare meg? Jeg er forresten klar for kamper xboxftw, men husker ikke PSNet ditt så det er fint om du legger til Jgiggs. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom igjen Latias. Du orker to kamper til Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Bare deg hva da? Mente at man får mindre energi når United taper. Energi har jeg lite av nå, så orker ikke å spille. Dessverre. Kriss: Har slått av maskinen nå. Vet dere er keen på juling, men sorry. Endret 3. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg ser du titter Luna. Jeg vil slå deg, nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tviler på det, både å slå meg å spille nå. Er sikkert klar imårra (idag) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg har lagt til dere Unavit og fotball_fisken. Jeg er klar. Jeg er Jgiggs, noen av dere som er klare. Jeg skal slå deg i morgen kveld, Luna. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva heter fiskegutten på PSN? Er det fotball_fisken? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jepp, han heter det. Burde vært en premie til den gruppa som blir ferdig først. Har en liten anelse om hvem det blir. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Finnes det ikke folk fra gruppe D? Jeg vil bytte gruppe. Høhø, bitches. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du kan få komme i min, aunmar. xbox/unavit, lyst til å spille? Har lagt deg til allerede (Jgiggs) bare aksepter og kom på hvis du vil. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, invite på nytt please. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skal dere spille nå? Har du tid å spille etterpå eller nå Unavit? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Unavit 2-1 jgiggs Unavit 1-0 jgiggs Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Latterligste jeg har spilt. Tap i første føltes ekstremt urettferdig ut både med tanke på sjanser og ballinnehav og måten målene dine kom på, men jaja. I andre kampen hadde du flest sjanser, men jeg ga jo seieren bort i det 88. minutt når jeg skulle være litt nonchalant som alltid. McGeady Spin rett utenfor egen 16-meter med Messi når Eduardo stod i ryggen førte til det ene målet i den kampen. Jeg husker ikke resultatet i første så det håper jeg du gjorde. Jeg kan aldri huske at jeg har vært så dårlig på FIFA som nå. 800 poeng rett ut av vinduet når jeg har spilt Head to Head og jeg taper kontinuerlig, men allikevel skal jeg klare å gå videre til mellomspillet. Forsvarspillet mitt var ekstremt dårlig da jeg tidlig visste hvordan du spilte. Arshavin og Walcott på kantene med fart og så slå innlegg på Van Persie. Gratulerer med seirene forresten. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk. I første kampen vant jeg de fleste 50/50 sitasjonene og hadde flaksen med meg, er enig der. Men i 2. følte jeg at jeg hadde mer kontroll, kom til fler sjangser og tok deg på midten. Ikke bust taktikken min da Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kriss 2 - 1 Unavit Kriss 1 - 5 Unavit 5-1 resultatet lyger litt, ettersom det var en jevn kamp hvor vi hadde like mange sjanser. Men det er jo det å score som teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå