steen_jadd Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 :!: Han snakker nok sant..men han må ikke snakke for mye om det, for da bLir HAn baRE SINNA og så går det egentlig over, men så begynner han å tenke på det etter en stund og da hiSsER HaN SEG ENDA MER OG STEIKE SÅ FORBANNA HAN BLIR DA!!!! :mad: Haha, stemmer. Han har en tendens til å hisse seg opp mens han snakker om problemene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jaja , får være litt kjappere å melde meg på neste gang da Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Aunron(Real Madrid) 5-1 Hamit(Fenerbahce) Hamit(Fenerbahce)1-4 Aunron(Real Madrid) Takk for kampene;) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ferdigspilt mot Hamit. aunron 5-1 germaner123 aunron 4-1 germaner123 Du var forferdelig å spille mot. Defensivt så det holder, men det løsnet heldigvis til slutt i begge kampene. Tror ikke du holder lenge med så defensiv holdning. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ti sider allerede og det er kun spilt to kamper. Artig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) 4 sider Endret 3. april 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kriss, Wis og Luna. Lol, jeg får tidenes letteste gruppe. Kunne ikke vært mer heldig med trekningen, her blir det seks lette seiere. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen fra gruppe C som er klar? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er i gruppe C, men skal spise nå. Kan du vente en halv time? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kriss, Wis og Luna. Lol, jeg får tidenes letteste gruppe. Kunne ikke vært mer heldig med trekningen, her blir det seks lette seiere. Kjenner ironien helt hi hi hi hit Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Xboxftw: Kommer nå. Legg til man_utd100 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Får vel spilt til uka, har ikke med PS3en på TG og sover vel noe-og-tredve timer når jeg kommer hjem, så snakkes uti uka. Lenke til kommentar
Fifa_Fisken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sikker på at du vinner mot meg da Latias? Husker du hvem som vant sist? Oja, kan spille ca hele morgendagen hvis noen er interisert i å spille mot meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sikker på at du vinner mot meg da Latias? Husker du hvem som vant sist? Oja, kan spille ca hele morgendagen hvis noen er interisert i å spille mot meg Nei, slår ikke deg. Men jeg burde slå Wis, Kriss og Luna. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Klare for noen kamper. Jgiggs er PSN, legg meg til dere som ikke har meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Unavit 3-0 man_utd100 Unavit 5-3 man_utd100 Var nest best i begge kampene. GG. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk for kampen Latias Essien ble utvist i første kamp btw. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk for kampen Latias Essien ble utvist i første kamp btw. Faen, glemmer alltid at det skal være en kamps karantene. Får prøve å huske det til neste kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå