hallvis Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Tenkte jeg skulle oppdatere maskinen etterhvert og skal da se om jeg får noen kroner for den gamle pc'en min. Dell Precision 390: Intel® 975X Express chipset /m Gigabit Ethernet - Q6600 D0-Stepping 2.66GHz - 8gb DDR2 667 RAM - DVD-Brenner - Wireless G PCI-kort - Plass til 4HDD, men da kan man ikke ha optiske drev. Her kommer også den vanskelige delen: PSU, GPU og HDD er IKKE inkl. De skal jeg nemlig ta med videre. Går det ann å få noen kroner for dette? Maskinen er veldig flott den, men begynner å trekke på årene. Dønn stabil og stillegående. På forhånd takk! Endret 25. mars 2010 av hallvis Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Iom at serveren min består i et hovedkort skrudd fast under bordplaten min, kunne jeg sikkert funnet på å kjøpe noe sånt ja, men mangel på psu kan nok droppe verdien under 1000 for mange... Lenke til kommentar
Frenger Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Tror du vanskelig får solgt denne PCen. De som ikke kan noe om PC klarer ikke fikse det selv. De som kan noe om PC vil ha nyere komponenter. En løsning er å kjøpe og sette inn de delene som mangler og selge den som en fungerende PC, men det blir fort dyrt og risikabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå