Tortuga Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Heisann, har en stund vurdert å begynne med turn, da spesielt den akrobatiske delen av det. Jeg har søkt litt på nettet etter steder i Oslo som driver med dette men sliter litt med og finne noe. Så om noen vet om treningshaller eller steder hvor de arrangerer turn/akrobatikk trening hadde det vært flott om dere kunne pekt meg i riktig retning. Kan kanskje med en gang si at målet er og begynne med parkour, men også da og få bedre kontroll i lufta med tanke på at jeg skal på en "jibbe" linje på folkehøyskole til neste år Legger også til at jeg bor på Røa (nær bærums grensa). Så om det finnes noe i nærheten er det og foretrekke. Men ikke noe must siden jeg likevell går på skole nede i byen. Takk! Endret 25. mars 2010 av Tortuga Lenke til kommentar
pwnz0r Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis du orker, kan du dra til holmen. Holmen T&T har et flott miljø, og mange av norges beste gymnaster trener der. Deres seniorer fikk sølv i em i 08, og juniorene fikk gull i nordisk mesterskap for noen uker siden. Jeg trener selv der, fantastiske trenere der, anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå