henrikw92 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hei! Kjøpte meg ny pc med ett gtx 260 skjermkort fra gainward for en liten stund siden. Har sett mye om at dette kortet skal overklokke ganske bra osv. Til og med på testen hardware.no hadde av dette kortet fikk de klokket det opp til 750mhz på kjernen. Men når jeg skal klokke mitt, kommer jeg ikke lenger enn 677 mhz på kjernen og 1050 mhz på minnet før jeg får artifacts osv i spill. Er det jeg som gjør noe feil eller har jeg bare vært uheldig med kortet? Har brukt evga precision til å stille opp klokkehastigheten på kortet, men har ikke endret noe volt eller flashet bios siden jeg ikke er sikker på hvordan jeg gjør dette. Fikk heller ikke noe inntrykk av at hardware.no gjorde dette da de fikk klokket sitt gtx 260 mye høyere enn det jeg får til. Takker for alle svar som kan hjelpe meg her, hadde vært veldig fint om noen visste en måte jeg kan få klokka høyere på, uten artifacts osv i spill. Edit: Link til hardware.no sin test av kortet Bilde: innstillingene på kortet mitt atm Endret 25. mars 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Humm, weird. Fikk mitt XFX 260 opp i 764 på kjernen før det gikk svart forn. Endret 26. mars 2010 av gent0805 Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Humm, weird. Fikk mitt XFX 260 opp i 764 på kjernen før det gikk svart forn. Hmmm... Gjorde du noen endringer på volt osv? Eller bare stilte du opp frekvensen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå