Jakoozie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vi legger den ferske The Witcher 2-trailer under lupen. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Spennende! Gleder meg som en unge, dette spillet kommer nok til å havne i bokylla sammen med Witcher 1! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Regner med at dette lett kommer til å bli årets spill, slik som The Witcher var i sin tid for meg. Rett og slett et fantastisk spill med en meget bod historie. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg utleder av denne traileren og forrige spill at dette blir preorder Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvilken felle er det snakk om? Dessuten er det vel ingen tvil om at det er Geralt som er hovedpersonen. Bare å ta en titt på alfa leaken så blir vel dette bekreftet. Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Yes, dette blir bra. Har gledet meg til mer info om toeren. Angående det nye utseendet til Geralt, så tror jeg det har blitt sagt noe på Witcher-forumene om at det er en bakgrunn for det i storyen (selv om hestehale åpenbart er mer praktisk enn fritthengende hår når man skal veive sverd rundt omkring). Det er visst den samme personen som er stemmen hans som i eneren også. Gleder meg til å se det ferdige produktet her mht. den nye spillmotoren; grafikken ser ut som den har blitt rampet opp kraftig. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Og bare så det er klart, så skal det ikke være hestehale i det ferdige spillet, ifølge CdProjekt Om noen skulle bry seg om det Endret 26. mars 2010 av Sajkow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg