asad Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er ute etter et program som lar meg spille av bestemte låter, når jeg ønsker det. Altså, en alarmklokke for pc`en. Mobiltelefonen sviktet meg idag, noe som gjorde at jeg ble 4 timer forsinket på jobb. Nå trenger jeg et backup alternativ i tilfelle noe går galt igjen. Setter pris på tips Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg regner med du bruker Windows. Selv har jeg brukt http://www.ornj.net/citrus/ på laptopen ved flere anledninger. Det finnes sikkert bra gratisalternativer også, men 60-70,- betaler jeg gjerne når applikasjonen dekker mine behov så komplett som denne gjør. På linux/*nix kan man enkelt bruke cron for å sette opp alarmer på mange forskjellige måter. Kun fantasien setter grenser her. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Tusen takk, skal prøve denne idag når jeg kommer hjem. Så blir det et kjøp hvis den fungerer som den skal. Hvis noen har et like rba gratis- alternativ tar jeg gjerne imot tips. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Mener du kan bruke "planlagte oppgaver" i Windows for å gjøre akkurat dette? Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Mener du kan bruke "planlagte oppgaver" i Windows for å gjøre akkurat dette? Jeg testa det nå, og det funket faktisk som det skulle i xp, da regner jeg med at denne funksjonen er enda bedre i windows 7. Utrolig at jeg ikke visste om dette her tidligere. Tusen takk for tipset! Citrus programmet funket utmerket det og, men det sviktet meg idag tidlig, pga windows update tror jeg , som restarta pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå