ken8 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vurderer å kjøpe en BMW 520d, vil den nye 5-serien være mye bedre enn dagens 5-serie? Eller er kjøreopplevelsen like bra på den gamle modellen? Jeg kommer ikke til å kjøpe ny bil, men en som har gått over 10.000km eller mer. Jeg regner med at de gamle modellen vil falle litt i pris når det er ny modell ute, men hvis den nye er mye bedre blir det jo enklere å selge når den dagen kommer. Noen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du kan lese en prøvekjøring av nye 5-serie her: http://www.klikk.no/motor/bil/article551306.ece Den skal visst være bedre enn den utgående på de fleste punkter. Det skulle bare mangle, da forrige modell er noen år gammel. 520d kommer ikke før til sommeren. Det betyr at du tidligst kan regne med å kjøpe en brukt bil om et års tid. Jeg tror ikke det er lurt å kjøpe den gamle modellen nå. Da er det bedre å vente til den nye har fått etablert seg litt, og prisene har gått ned. Da kjøper du i det minste med samme modellforutsetninger som når du skal selge. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Enig med deg at det lønner seg å vente til den nye modellen kommer, så får vi se hvordan det påvirker de gamle prisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå