scirocco Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Har planer om å kjøpe en 17" lcd skjerm til ca. 4000 kr. Hentet selv ut noen skjermer fra psdata som jeg mener er et greit kjøp. Alle koster rundt 4000 kr og alle har dvi. Det jeg lurer på er hvilken skjerm dere ville valgt og hvorfor. Skjermene er listet opp nedenfor: Acer 712 Hitachi CML170+ Hyundai Q17S Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Litt vanskelig å si mht at kontrasten bare er oppgihh på 1 avs kjermene, men se etter DVI, det er ganske greit å ha når du har et skejrmkort med DVI utangang ;-) Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har selv Hyundai Q17S og er meget fornøyd med den. Jeg har skrevet en review av den her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...id=1200&id=2849 Til nå har den hatt ett dødt punkt, men det ordnet seg etter 5-6 sekunders massasje. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har selv Hyundai Q17S og er meget fornøyd med den. Jeg har skrevet en review av den her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...id=1200&id=2849 Til nå har den hatt ett dødt punkt, men det ordnet seg etter 5-6 sekunders massasje. Hvordan masere en død pixel? Lenke til kommentar
CuEdge Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg ville lagt ut litt mer og gått for en Samsung 172T. Denne har blitt best i test i en rekke tester. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvordan masere en død pixel? Tror man bruker en Q-tip Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Til nå har den hatt ett dødt punkt, men det ordnet seg etter 5-6 sekunders massasje. Hvordan masere en død pixel? Man bruker fingeren forsiktig og trykker/drar fingerspissen i sirkel rundt den døde pixelen. Som regel er det bare lcden som har slått seg litt, og en slik "massasje" pleier å funker überbra. Q-Tips funker nok også bra. 8) Får du ikke bort pixelen etter å ha knadd rundt punktet i mer enn 30 sek, er den nok død og kommer aldri tilbake. Da vanker det garanti... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå