indahla Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har en iPhone 3G (ikke S) og for en stund tilbake begynte telefonen å be om iTunes passord i tide og utide. Den kommer opp ca 10 ganger i løpet av dagen, helt uavhengig av hva jeg gjør på telefonen. Jeg har ikke gjort noen oppdatering av telefonen like før det skjedde. Noen ideer om hvordan jeg får dette bort? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eneste ganger jeg blir bedt om passord for iTunes, er om jeg har trykket på noe oppdateringer for mine apps, ellers vet jeg ikke. Kanskje du ikke har satt noe passord enda for kjøp og slikt i iTunes store. Og får spørsmål om det. RandiA Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Tidligere fikk jeg også kun dette spørsmålet når jeg "kjøpte" en App i AppStore, men nå kommer det som sagt hele tiden. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Det viste seg at ett program ikke var "helt" installert. Fikk fjernet det etter å ha oppdatert telefonen til siste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå