Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kjøpe billig spill så bytte inn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de har pre-order kampanje på endel spill.

Hvis du går inn på gamestop.no så kan du se en liste over de spillene du kan få mot innbytte av to xbox360 spill.

De har dog en exception liste, denne listen inneholder oversikt over spill de IKKE tar i inbytte, så sørg for at du skaffer deg 2 spill som ikke er på lista.

Personlig kjøpte jeg Thrillville og Call of Duty 3 for 100kr på finn, da fikk jeg Bad Company 2 for 1 krone :) Bra deal

Det er dog kun ett spill per kunde såvidt jeg vet, du kan selvsagt gå i flere butikker, bruke en kompis osv. men tror ikke det er noe å bli rik på.

Lenke til kommentar

De tar kun imot PAL spill (Europa) vil jeg påstå.

Du kan kjøpe fra Play.com ja (UK). Det finnes mange mange utenlandske webshopper. Husk at du må betale toll (moms) dersom verdien på det du bestiller eksklusiv frakt overstiger 200 kr.

Det enkleste er og sette opp et autosøk på finn, finnes mange der ute som selger gamle xbox360 spill til spott pris.

Lenke til kommentar

nesten ikke noe vits lengre.. Eksluderingslista er vondt som et langt år.. Til og med Borderlands er der, og det er et nytt og populært spill (relativt nytt)..

SElv har jeg forhåndsbestilt kanskje 20 spill ved å kjøpe 2 billige drittspill og betale 1 krone :thumbup:

Lenke til kommentar

Bruk denne siden til å finne ut om spillet har BBFC-godkjenning eller ikke. Finner du ikke spillet på den siden, betyr det at spillet kun har en PEGI-godkjenning i Europa.

Bare så du vet det, oppdaterer Gamestop nå ekskluderingslista 1-2 ganger i uka. Fra det jeg har hørt, kjøper de spill på den lista for bare fem kr. Så trå varsomt, med tanke på at de fleste engelske nettbutikker bruker 1-3 uker på å levere.

Lenke til kommentar

Er nesten ingen vits lenger. Virker som de sitter å tråler utenlandske butikker for billige spill. La merke til at senest i forrige ble et par spill satt ned til under 100 kr. på play.com (Shaun White Snowboarding og et til) - og 2 dager etter var de på listen. Hadde nesten vært bedre å satt opp en liste over hvilke spill de faktisk vil ha, for det begynner å bli få...

Skal vedde på at de to spillene du linket til er på listen før du får de i posten :)

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...