Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei en venn snakket for noen uker siden om å kjøpe spill fra nett billig (dårlige spill) så bytte dem inn på gamestop med nye spill så selge, han sa at han tjente 100-200 kr pr spill + at han fikk spillt det. Noen som vet om dette er mulig eller om hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja de har pre-order kampanje på endel spill. Hvis du går inn på gamestop.no så kan du se en liste over de spillene du kan få mot innbytte av to xbox360 spill. De har dog en exception liste, denne listen inneholder oversikt over spill de IKKE tar i inbytte, så sørg for at du skaffer deg 2 spill som ikke er på lista. Personlig kjøpte jeg Thrillville og Call of Duty 3 for 100kr på finn, da fikk jeg Bad Company 2 for 1 krone Bra deal Det er dog kun ett spill per kunde såvidt jeg vet, du kan selvsagt gå i flere butikker, bruke en kompis osv. men tror ikke det er noe å bli rik på. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Nei nei, sa det ikke for å tjene penger. Men han sa at han kjøpte fra 2-3 internett sider der de solgte spill billige, så byttet han dem inn på gamestop, hvilken sider mente ? Det var ikke amazon men play.com eller noe slikt? Funker det å kjøpe utelandske spill så bytte? Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 De tar kun imot PAL spill (Europa) vil jeg påstå. Du kan kjøpe fra Play.com ja (UK). Det finnes mange mange utenlandske webshopper. Husk at du må betale toll (moms) dersom verdien på det du bestiller eksklusiv frakt overstiger 200 kr. Det enkleste er og sette opp et autosøk på finn, finnes mange der ute som selger gamle xbox360 spill til spott pris. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Greit skal se litt på siden, han sa at han ofte kjøpte spillene for 40-70 kr, så toll burde ikke være siden da er det ikke så veldig billig Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 nesten ikke noe vits lengre.. Eksluderingslista er vondt som et langt år.. Til og med Borderlands er der, og det er et nytt og populært spill (relativt nytt).. SElv har jeg forhåndsbestilt kanskje 20 spill ved å kjøpe 2 billige drittspill og betale 1 krone Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Kan jeg da nå bestille http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5344354/Supreme-Commander/Product.html og http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/6567446/Dynasty-Warriors-Gundam-2/Product.html Så levere for å få et nytt spill? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ja.. men de kan plutselig komme på eksluderingslista før du får spillene i posten.. tar jo noen uker med play.. eks.lista finner du her http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, ingen av disse spillene står på ekskluderingslisten deres. Listen finner du forresten her. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Japp, så lista dems, men lurte mere på siden spillet er engelsk osv Men da blir det å bestille imorgen så akkseptere noen av tilbudene Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Så lenge det er PAL, og covere samt plata ikke har synlige skader går det fint. (og seff ikke et av spillene på ekskluderings lista) Lenke til kommentar
Long Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Bruk denne siden til å finne ut om spillet har BBFC-godkjenning eller ikke. Finner du ikke spillet på den siden, betyr det at spillet kun har en PEGI-godkjenning i Europa. Bare så du vet det, oppdaterer Gamestop nå ekskluderingslista 1-2 ganger i uka. Fra det jeg har hørt, kjøper de spill på den lista for bare fem kr. Så trå varsomt, med tanke på at de fleste engelske nettbutikker bruker 1-3 uker på å levere. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Er nesten ingen vits lenger. Virker som de sitter å tråler utenlandske butikker for billige spill. La merke til at senest i forrige ble et par spill satt ned til under 100 kr. på play.com (Shaun White Snowboarding og et til) - og 2 dager etter var de på listen. Hadde nesten vært bedre å satt opp en liste over hvilke spill de faktisk vil ha, for det begynner å bli få... Skal vedde på at de to spillene du linket til er på listen før du får de i posten Endret 27. mars 2010 av magnusalex Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Såpass ja, nei da blir det nok ikke mye av det :S Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er ikke veldig mange spill som bruker denne kampanjen mer heller da, og de som du må betale 200kr i tilegg til 2 spill blir jo like dyrt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå