lisa75 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er det noen som har erfaring med å bruke photoshop på en liten bærbar pc. Noen sier jeg må ha en mac..(?) Tenkte meg en pc rundt 11-12 tommer som jeg kan bruke PS på. Har sett på disse HP Pavillion dm1-1030eo og Compaq 311c-1120SO Håper noen kan hjelpe meg Hilsen Lisa Lenke til kommentar
otveit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Min asus ul30vt veier veldig lite og fungerer godt til bildebehandling med blant annet bibble og gimp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Photoshop bruker mye minne, så pass at maskinen du velger har det. Mac eller Pc spiller ingen rolle, dog pc er som regel mye billigere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Som andre påpeker her, så trenger du absolutt ikke en MAC for å kunne benytte deg av photoshop på en liten pc, men helt optimalt er det definitivt ikke om du har liten skjerm. Hva er bruken din? Om du skal kun fjerne røde øyner , rette litt på fotografiet trenger du faktisk ikke photoshop i det hele tatt og kan bruke mange fullverdige gratisversjoner der ute. Lenke til kommentar
lisa75 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 tusen takk for svar:-) Jeg tar sjansen på en pc 11,6 med 3 GB RAM og 320 harddisk, og photoshop er et must!!:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå