abene Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det skal snart være enklere for Gmail-brukere å selv sjekke mistenkelig aktivitet på egen konto. Les mer Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Samme her, bortsett fra å se om noen har logget seg inn fra et annet sted i verden enn normalt. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvor ser dere det? Under innboksen i Gmail står det følgende: "Last account activity: x minutes ago at this IP (x.x.x.x). Details" Så kan du klikke på details og få opp en liste med "Access Type", "Location" og "Date/Time". Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sikkert nevnt det før, men er det ikke kanskje på tide å få tak i et par nye illustrasjonsbilder? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Man stoler da uansett ikke på noen Gmail, men det er jo bra at litt kontroll legges ut og ikke bare ligger i Googles bokser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette har da vert på Gmail i over ett år Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Under innboksen i Gmail står det følgende: "Last account activity: x minutes ago at this IP (x.x.x.x). Jeg begynte å lure fælt da jeg her en dag så en helt annen IP-adresse enn noe jeg noensinne har brukt, helt til jeg innså at den som hadde vært inne på min konto var Google selv. Etter instruks fra meg - jeg hadde satt opp én gmail-konto til å hente mail fra en annen gmail-konto. Så det er ikke nødvendigvis ulv alt som glimrer ... Lenke til kommentar
manjana Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Av og til kan det være lurt å sjekke kildenes kilde... http://googleonlinesecurity.blogspot.com/2010/03/detecting-suspicious-account-activity.html Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg elsker Gmailen min ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå