BigWhig Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Bare lurer på om noen på dette forumet spiller vietcong på nettet? Ville vært greit om dere oppgav evt. klan dere spiller i, og nick dere bruker når dere spiller. Selv spiller jeg ganske mye vietcong, og spiller i klanen "Pennybridge Gunners" [PBG]. http://clan-pbg.tk/ Mitt nick: [PBG]Cornholio Vi spiller for tiden på clanbase-ladderen http://www.clanbase.com/rating.php?qid=72f...9204F9D&lid=952 Anbefaler også å besøke www.swedeland.com Har møtt noen nordmenn på vietcong-serverene, men jeg håper på enda flere. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 spillet vietcong siden demon kom i desember, hørt om din clan! Ser på meg selv som ganske god radioman. spiller for det meste på sv1 og 2. har du 1.2 patchen?? Det har jeg! Men Har desverre ikke cd 1( [borte] )og crack til 1.2 er enda ikke kommet ut, men skal spille når den kommer ut! Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Bruker patch 1.2 nå. Du kan faktisk spille med hvilken som helst av originalcd-ene. Det fungerer ihvertfall hos meg. Hva kaller du deg når du spiller Madman_x? Madman_x kanskje? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 MadMan_X for det meste vet du hvor jeg kan finne 1.2 nocd crack?? :-? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 2plass.....clapclapclapclap! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg kunne også trenge en slik 1,20 crack... Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Vil gjerne at folk her svarer på topic. Ellers vil jeg bare legge til at man kan finne en god del interessant på: www.swedeland.com Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg Spiller Vietcong på nett. Spiller for [AE] Assasins of earth. Nick: [AE]Sadogoat Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 rart denne posten ikke er stengt Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 V[]bster"]rart denne posten ikke er stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå