Cowboystrekk Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mulig dette er et idiotisk spørsmål, men jeg har lurt en stund nå på hvorfor det er så stusselig med utvalg på telefoner med bra kamera og videofunksjon på androidtelefonene? Nå kommer jo riktignok X10 snart, men ellers er det beste som er å oppdrive 5 MP og stort sett stusselig videofunksjon. Kunne gjerne tenkt meg android, men et brukbart kamera og grei video er et must. Er det begrensninger i selve android pr dags dato eller må jeg bare være mer tolmodig? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Motorola Milestone skal vel ta ganske ok bilder? Tror det er mer betimelig å spørre hvorfor HTC har så dårlige kameraer. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 HTC har vel aldri lagt noe særlig vekt på kameraet i sine telefoner da det stort sett har vært telefoner siktet inn på bedriftsmarkedet tidligere. De begynner vel å innse at Android telefonene er populære også i helt andre segmenter og jeg regner med vi vil se at de forbedrer kameraene etter hvert. Nå vet jeg ikke spesifikt om kamerafunksjonaliteten i Android rett og slett er for dårlig, men det er jo noe produsentene uansett kan fikse opp selv om de vil lage en kameratelefon med Android. Personlig tror jeg mest det har med "smarttelefon" stempelet og gjøre. Kameraet har vel aldri vært viktig i dette segmentet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg ser f.eks flere tlfer med symbian med bra kamera\videofunksjon, eks satio, omnia hd osv. Pr dags dato frister android mer enn symbian så det er litt kjipt å konstatere at sistnevnte har et temmelig labert utvalg på foto\video. Får håpe det ordner seg snart, X10 er jo et bra steg på veien, milestone er jo også brukbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå