Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurer på om jeg må registrere meg på denne tjenesten og bruke damas bilde. In your dreams! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Verdens eldste yrke i gamerform. Jeg er ikke overrasket, men det er vanskelig å la være å synes synd på menneskeheten når man leser sånt. Lol... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Høres ut som en fin side for gutter og bare laste opp bilder av en random jente, og faktisk tjene penger på å spille :=) Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jaja, flott måte å betale penger for å spille som en LUUSER... Herregud, som om jeg skulle ha betalt ei dame for å gjøre noe gøy med meg. Trodde det var noe sånn eskorte ting? Men men, god måte for LUUSERE å "imponere" ei dame ved å vise hvor overlegne de er i ett spill, hahaha Lenke til kommentar
thermos Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha, tragisk. Hva med å få seg en dame IRL? Btw, hva er forskjellen på dette og prostitusjon, bortsett fra at penis ikke går inn i vagina. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha, tragisk. Hva med å få seg en dame IRL? Btw, hva er forskjellen på dette og prostitusjon, bortsett fra at penis ikke går inn i vagina. Man selger ikke kroppen sin, man selger illusjonen av et nærvær, samme som slibrige telefonnummere kan gi deg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, hvis dette slår an, gir jeg opp menneskeheten og flytter til Mars. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Uff, hørte om dette på 4chan. Virker meget suspekt, etter min mening. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha, siden er nede pga stor pågang "The GameCrush Public Beta is temporarily unavailable due to the incredible user response (more than 10,000 inquiries in five minutes)." Og prisen er jo latterlig herlig "PlayDates start at $6.60 for ten minutes." Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 herregud-- --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig bare forde dama di er ellendig betyr ikke det at resten av jentene er ellendige Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette her må da være ein spøk, er virkelig folk så desperate? Det er jo ikkje verre en å finne seg ei jente du liker på byn. Med litt tur blir det litt kjøtt rundt kølla og, og det er noe annet en å betale ein liten formue for å spille med ei "jente" i eit teit spill . Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 mest sansynlig mest menn som registrerer seg med dame bilder.. og for den prisen... Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Denne ideen var ikke så dum nei. Nok av folk der ute som er villige til å betale for dette. Sikkert mange som kommer til å teste det ut etter all gratis reklamen de får. Fjortiser og slikt. Ser for meg at det er mange som "trenger" det, men selvsagt så er det nok av slibrige late folk som benytter denne tjenesten. Med folk som "trenger" det så tenker jeg i hovedsak på de som av fysiske årsaker har problemer med sosial-livet. Ikke bare bare for en lam person å hooke opp med en dame etter en fuktig kveld på byen. Ikke glem alle eskimoene heller! Og til alle dere som tror dere bare kan ha et bilde av en dame.. Latterlig. Dere tror vel ikke at voice og/eller webcam er et krav fra alle de som benytter seg av tjenesten? Man kjøper ikke en eskorte for at hun skal ha på seg burka og holde kjeft. Endret 26. mars 2010 av electron84 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Urgh menneskets dumskap kjenner ingen grenser, har ingenting imot å spille med damer så lenge de jeg spiller med/mot har visse ferdigheter, men ikke pokker om jeg vil betale for det, at det finnes folk der ute som er villige til å betale for dette hjelper sannelig ikke på misantropien min. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Tror ikke dere kommer langt med å late som om dere er jenter. Challenge accepted! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Games with GameCrush PlayDates start at $6.60 for ten minutes. Det var da en veldig stiv pris. Spiller man en time med en jente, har man altså brukt 400 kroner. Endret 29. mars 2010 av Romis Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 herregud-- --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig bare forde dama di er ellendig betyr ikke det at resten av jentene er ellendige eh...spiller ingen rolle hvor gode de er, tragisk å betale for å spille med dem, ...og hun har blitt litt bedre nå (har øvd bak ryggen min , helt sant) Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tragisk eller ikke, jeg vil tippe at noen kommer til å tjene enormt med penger på dette. Jeg liker forresten den lille linken midt i artikkelen som viser til "Les også: Fikk kniv i skallen". Bare sånn apropos? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 hadde det vært motsatt vei, så hadde det vel vært diskriminering, og er ikke de fleste uber geeks trygde snyltere ? værtfall mitt inntrykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg