Jakoozie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tjenesten Gamecrush garanterer østrogenfylte spillrom. Les mer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En interessant idé må jeg si. Det finnes sikkert mange gutter som ser seg villige i å betale for å spille med jenter. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 fin måte å melke patetiske gamere for enda mer penger :!: Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Dette burde være opplagt, men...: jentene som kommer til å registrere seg der vil kun være ute etter pengene, i og med at 1) De får nok av "tilbud" bare ved å spille normalt. Alle som er jente eller kjenner jenter som spiller og som på en eller annen måte gjør til kjenne at de er jente vet hva jeg snakker om. Noe som for øvrig er synd at de ikke bare kan få spille normalt men offtopic... 2) Hva er attraktivt med guttene som faktisk vil betale bare for å spille med dem? Endret 25. mars 2010 av Crossfire Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 herregud-- --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 "There are no girls on the internet" Denne tjenesta vil vel ganske fort bestå av nokre få menn som betaler for å bli satt opp på ein blinddate med gutter som utgir seg for å være jenter fordi det er gratis og dei får betalt utan å gjere noke for det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha, artig. Hadde vel ikke akkurat hatt noe imot å få penger for å spille, nei. :!: Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er det i det hele tatt lovlig å ta betalt eller ikke basert på hvilken kjønn du er? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Så lenge det ikke er seksuelle tjenester involvert, så vil jeg anta det. Om kanskje ikke hær så sannsynligvis i landet tjenesten drives fra. Det er ingenting som hindrer deg som gutt å legge ut en profil og/eller starte en lignende tjenste for menn. Om du får så mange treff derimot er en helt annen ting. Endret 25. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Men hvorfor? Hvorfor vil noen betale for å spille med jenter/damer? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Antagelig fordi de eneste damene noen gamere kommer i kontakt med har etternavn som .jpg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Må være passe taper for å benytte deg av en slik tjeneste. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 herregud-- --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig Hahahahahaha :!: Jeg hadde forstått dette konseptet om det gikk ut på å spille mot noen. Pengene hadde rulla inn ettersom alle 13 årige campere i verden hadde meldt seg på for å bli belønnet med easy kills og fete rewards... Gamecrush har misforstått. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bare jeg som for assosiasjoner til tvilsomme telefontjenester :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvorfor ikke bare betale for et treningsenter og inngang til en klubb en gang i blandt? Samme effekten bare du faktisk møter folk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) ville betalt for å SLIPPE å spille med dem Haha, godt sagt Endret 25. mars 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurer på om jeg må registrere meg på denne tjenesten og bruke damas bilde. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror ikke dere kommer langt med å late som om dere er jenter. Etter artikkelen på digi, eller hvordetnåvar, så er det webcam og voicechat involvert. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurer på om jeg må registrere meg på denne tjenesten og bruke damas bilde. For pengenes skyld eller for å treffe gamergutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg