HannaMagnussen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 27. mars slukkes lys over hele verden i en time. WWF utfordrer deg til å dokumentere klimainnsatsen! Les mer Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Earth Hour er selvsagt ingen "klimainnsats", men et reklamestunt for å fremme WWFs interesser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 " enten i form av et bilde tatt under aksjonen, eller noe mer abstrakt som symboliserer budskapet bak aksjonen." Flott Nå må jeg bare finne en dyrehage der jeg kan ta bilder av bavianer Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Hvis du tror du kan vinne med et bilde av bavianer så kjør på Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette prøvde jeg på i fjor - greit nok, fikk noen bilder av glitrende kvalitet, men spesielt mørkt ble det ikke. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Alle gatelysene i Molde skal slukkes, satser på en timelapse fra utkikken over byen.. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Viktig å huske at dette er en markering. Ingen med litt omløp tror at det hjelper nevneverdig på klimaet å slukket lyset i en time. Tok noen bilder hjemme i Stavanger, men her var det skuffende lite forskjell å se Lenke til kommentar
dags Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jo da. Riktig nok en markering som dere skriver, men gjør det egentlig noe at WWF får litt ekstra oppmerksomhet nå om dagene? Her i Bergen var det heller ikke den helt store forskjellen. Noen koste seg med stearinlys, men ikke fler enn at BA lurte på om bergensere generelt er mørkredde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg