Mio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Send en mail til til databutikken, pluss at du sender samme mail til forbrukerrådet.hvis databutikken svarer,så vil også forbrukerrådet få dette svaret,hvis de da svarer begge adressene du har sendt mailen til. Hvis de ikke svarer, så har jo forbrukerrådet noe å gå etter Tviler på at databutikken har så stor backlogg på mails at dem ikke klarer å svare for seg.Er vel heller det at dem gir blanke F... i enkelt kunder. Er ikke databutikken svensk også? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg syns forsåvidt servicen var helt grei Du fikk feil hovedkort, de svarer deg ikke på mail, og du tror ikke de tar deg seriøst. Allikevel synes du servicen er helt grei? Du må jo være en drømmekunde Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg mente altså tiden det tok før jeg fikk varen. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har bare hatt positive erfaringer med databutikken.. har riktignok ikke bestilt veldig mye der, men det jeg bestilte kom kjapt, og meget billig! --alexio Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har bare hatt positive erfaringer med databutikken.. har riktignok ikke bestilt veldig mye der, men det jeg bestilte kom kjapt, og meget billig! --alexio slik var det for meg og men der stoppet det At de ikke vil ta meg så veldig seriøst mente jeg hvis JEG blandet inn forbrukerrådet i og med at jeg ikke er 15 enda engang. Forbrukerrådet ville ikke ta meg så seriøst. Ikke Databutikken. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 forholdene beskrevet her er jo nesten like gale som ITBUTIKKEN jo :o Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har bestemt meg for å kjøpe et nytt (et helt annet sted) og ta dette her som en "hobby", det skal bli meg en sann glede å få has på dem. That's the spirit, man Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 it butikken er ikke det dansk??? og databutikken er svensk??? Konklusjonen må vel da være at svenske og danske nettbutikker er dritt! Nei jeg handlet min corsair xms 3200 ram hos mamoz 18 juni og den kom i posten hos meg 21. Hvis jeg hadde betalt de ekstra 25 kronene hadde jeg sikket fått den 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå