Kranjcar Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har en GET-dekoder som har stått på rommet her i lang tid nå. Men får ikke noe signaler fra den! Hvordan skal jeg få signaler på den? Hva trenger jeg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Før så var det så enkelt som å stappe en spiker i antennehullet! Savner the old days. du trenger muligens ett kanalkort eller en nettverkskabel? og seff ett abb. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Har alt det du sier der. Tror det er antennekabel jeg mangler... Men hvordan får jeg tak i det, og hvordan legger jeg den opp osv? VELDIG takknemmlig for hjelp. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har alt det du sier der. Tror det er antennekabel jeg mangler... Men hvordan får jeg tak i det, og hvordan legger jeg den opp osv? VELDIG takknemmlig for hjelp. Du mangler en slik mellom dekoder og vegguttaket Get har montert? Slike kabler får du på Elkjøp og lignende, Clas Ohlson, Biltema, Europris, ja kanskje tilogmed sammen med lyspærer og sikringer på matbutikken. Om det ikke er vegguttak å plugge den inn i på rommet der du skal bruke dekoderen, så kan det være en ide å få en montør, gjerne fra Get, til å montere vegguttaket. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, er en sånn en jeg mangler Koster det noe å få en sånn montør til å gjøre deT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå