Gjest unifer Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei, lurer på om noen har erfaring med dette. Samboeren min sluttet på p-piller for 4-5 mnd siden, etter å ha brukt dem i minst 5 år. Dette fordi at vi har lyst på barn om ikke så lenge, og det tar sin tid før kroppen henter seg inn igjen. Men, nå har det jo gått en liten stund, og vi har hatt en del sex uten beskyttelse.. Er det noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar før jenten kan bli gravid igjen? Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det kan nok ta veldig lang tid, men dette er jo individuelt. Hos enkelte klaffer det på første forsøk, hos andre etter et år(+?). Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg ble gravid med engang jeg sluttet med pillen Og da hadde jeg gått i flere år på den Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skal nevnes at det var minipille, men kjæresten min ble gravid etter å ha glemt pillen 2 ganger ved forsjellige anledninger UTEN og slutte. Er nok inviduelt. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 For vår del tok det så langt vi klarer å berege, 4-5 dager... Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 fra 0-12 måneder anses vel som "normalt". Nå er det jo også viktig å ha sex på de "riktige" dagene for å bli gravid. Telle dager fungerer godt ved relativt stabile sykluser. Ellers så fåes billige eggløsningstester på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå