Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har vært utro, men veit ikke hvorfor, og det spiser meg opp innvendig

Gjest akershusgutten

Anbefalte innlegg

Gjest akershusgutten

Heisann..

Jeg har ALLTID hatet utroskap og har tysta på mine beste kamerater når jeg har hørt at dem har vært utro..

Men har havna i den situasjonen selv..! Jeg blir gal..

Jeg er en gutt som har vært sammen med ei jente siden 24.4.2009

Vi har hatt det supert sammen og kost oss kjempemye og aldri kranglet og vært sjalu på hverandre.. Vi ha stolt på hverandre!

Og jeg har gått arbeidsledig en stund og fikk meg vikarjobb i høst, men varte bare 2 måneder..

Også skulle jeg få svar på 2 andre jobber som var ganske klare, men hørte aldri noe.. Og jeg har vært drittlei av å være blakk..

Ei jente begynte å snakke med meg over nettet, og hu visste at jeg var i forhold og forelska til tusen..

Men hun la ann på meg og fortalte at hun var en gud til og ri og suge osv.. Har alltid likt dirty snakk og sånt.. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke STOPPA henne når hun skrev sånt.

Men i starten på Januar så var jeg ute og kjørte og hu jenta som jeg var utro med, hu kom seg ikke hjem, for det gikk ikke flere busser, og det var 24 kuldegrader ute, og jeg sa jeg kunne kjøre henne hjem.. Og på turen hjem til hu, så la hu ann på meg og tente meg.. Og jeg lot meg rive med for faen!

Inni hodet mitt så sa det NEI NEI NEI, men kjønnsdriften lot det skje.. Og da hun satt seg på meg så gikk det ikke mange sekundene før jeg mistet all tenning og hodet mitt gikk helt i spinn, og jeg stoppa og sa hun måtte vente.. Da innså jeg hva jeg hadde gjort.. Jeg knuste da mitt eget hjerte og hjertet til min prinsesse som ikke visste hva jeg gjorde..

Jeg kjørte hun hjem litt etter det og dro hjem og var helt fra meg :( Jeg var så redd.. Hu jeg var utro med maste flere ganger om å møtes, men jeg sa nei..

Jeg sleit med dette og lå våken natt etter natt og gråt, reiv meg i håret og visste ikke hvordan jeg skulle fortelle jenta mi dette..

Jeg prøvde maaaange ganger og klarte det nesten, men trakk meg i siste sekund.. Hu ante ikkenoe, før en måneds tid etter det skjedde, og dette skjedde nå i januar.. Og hu hadde hørt det av en kamerat som hadde snakka med hu jeg var utro med..

Og hu turte ikke spørre meg, men jeg merka noe var galt, og jeg fikk det ut av henne og da sa hun: folk sier du er utro, og jeg sa: ja jøss, og nekta, fordi jeg ble sååå redd.. og dagen etter var vi hver for oss, for hu var med ei vennine.. og hu sa på hvelden at hu valgte å stole på meg!

og da brøyt jeg totalt sammen her jeg satt aleine.. og dagen etter det igjen, så fortalte jeg det og sa at jeg hadde vært utro, og vi begge gråt..

Dagene har gått og vi har vært så å si sammen hver dag, men hu klarer ikke å være i forhold med meg.. hu er så usikker..

Men hu elsker meg fortsatt veldig mye! Men hu trenger svar på HVORFOR jeg var utro.. Og jeg veit seriøst ikke hvordan jeg klarte å la meg rive med..

Det gjør meg gal.. Var så nære på å ta livet mitt for et par uker siden fordi jeg hadde så skyldfølelse..

Jeg har vært hos psykolog og prata ut, men jeg finner ingen konkret svar, og det spiser meg opp innvendig..!!!!!!

psykologen sa at det kunne være mange faktorer som spilte inn og gjorde så jeg tok feil avgjørelse..

Det kan være fordi jeg har vært arbeidsledig og ikke kunne varte opp jenta mi med ting ( gaver - kino - middager ) og kanskje jeg har følt at jeg ikke er god nok og trengte at noen andre syntes det?? jeg vet ikke..!!! og kanskje fordi jeg liker og bli sugd, men jenta mi liker ikke å suge, og jeg har godtatt det..

Men det kan ligge i underbevisstheten at når hun jeg var utro med sa at hun var en GUD til å suge, så kan det liksom ha gjort meg litt betatt av den grunn??

Men hun sugde meg faktisk ikke.. Og jenta mi føler seg ikke bra nok.. Men jeg har aldri tvilt på følelsene mine for prinsessa mi, og har aldri hatt trangen av å MÅTTE bli sugd..

Og jenta mi, ja hu er VERDENS vakreste, deiligste og snilleste person..! Og jeg elsker hun mer enn noe annet.. Er villig til å gjøre alt for hu..

Men jeg finner ikke et ordentlig svar på HVORFOR jeg svikta hu?? Og hver gang jeg sier alt dette til hu, som jeg har skrevet her, og at noen av de tinga kan ha ligget i underbevisstheten min og fått meg til å la meg rive med, så sier hun..

Så det er grunn nok til å knulle en annen jente??? Så siden jeg ikke sugde deg så måtte du få noen andre til å gjøre det..

og jeg sier: nei, det er ikke sånn, og hu sugde faktisk ikke.. og da får jeg til svar: så det var derfor du traff hu bare en gang da..?

Jeg skjønner reaksjonen til prinsessa mi, men det klikker for meg.. for jeg vil ha frem et svar..

Psykologen og andre folk jeg har snakka med sier at det kanskje IKKE finnes svar.. Men jenta mi trenger svar! Og hun elsker meg og vil tilbringe tid med meg, men er så usikker samtidig på om hu klarer å fortsette forholdet..

Jeg er VILLIG til å gjøre hva som helst for å få opp tillitten igjen, og jenta mi er meget klar over at jeg er lei meg..

Men det hu alltid sier er: MEN DU KNULLA HU JENTA!!!!!

Hjelper ikke hva jeg enn sier eller prøver å komme fram til.. Og jenta mi veit hvor KÅT jeg er.. For jeg får ereksjon hele tia i hennes nærvær.. Selvom vi akkurat har hatt oss, så reiser den seg etter et par min.. Jeg tenner så sinnsykt på jenta mi.. Men vi hadde ikke vært sammen på 2 eller 3 dager da jeg var utro...

Og hu sier: så hvis vi ikke er sammen, så skjer det igjen? vi må være sammen konstant, og jeg mååå suge deg??

Men jeg VEIT MED MEG SELV AT DETTE ALDRI I VERDEN HADDE SKJEDD IGJEN.. JEG ANGRER SOM EN HUND!!!!! Jeg er så forvirra..

Har noen opplevd dette?? Kan noen være så snill å hjelpe??? Kan noen gi meg et svar?? Etter dette jeg forklarer??

Jeg vurderer hypnose for å prøve å finne ut mer! For dette spiser meg opp innvendig og jeg vil bare styrke forholdet igjen og være verdens BESTE kjæreste

og være trofast så lenge jeg lever..!

Takker for svar!

Hilsen forvirra gutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg leser det du skriver her virker det mer som du ønsker å finne ut hvorfor det skjedde, mer enn kanskje jenta di gjør. Ja du tok steget var utro og det føles helt jævlig, både for deg og ikke minst kjæresten din. Men dere snakker fortsatt sammen og dere er med hverandre ennå så forhold vil nok vare en stund til om dere begge tillater det. Angående grunnen så finnes det ikke noe svar, det kan ha vært spenning,tenningen osv masse som spiller inn, men noen fasit er det nok ikke å finne på HVORFOR du var utro.

Tillit er en ting som kan forsvinne altfor fort om du svikter noen, og tar ofte veldig lang tid å få tilbake, gi det tid å vis at du er trofast så kommer tilliten tilbake. Hvis du elsker jenta di så mye som du gir utrykk for så gir du faen i alle andre som prøver seg på deg.

Om du er utro eller ikke igjen kommer an på om du greier å si ifra når du synes ting kommer ut av kontroll, livet er fullt av både skuffelser å gleder, det gjelder bare ta vare på de riktige følelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...