Gjest medlem-140898 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har da bare tatt trafikalt grunnkurs, og kjørt litt med fattern. Jeg skulle ta mørkekjøring, men ser at det forsen(når er neste gang?). Men jeg lurer på da om hvilken trafikkskole er best og billigst. Fra enkelt kjøretimer til pakkeløsning. Jeg tenker meg den her : http://www.osloteamtrafikkskole.no/prisliste.htm Hva sier dere? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg regner med at satsene er "de samme" med så mye konkurranse. Den store forskjellen vil være i hvor mye du har øvd som igjen vil resultere i færre kjøretimer. Kan du alt så trenger du bare den obligatoriske dobbelttimen + resten av det obligatoriske + oppkjøring. Er man dårlig så må man ha x timer før dette og det er her det koster mer eller mindre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har kjørt en del, og lærte relativt fort. Men når skolen begynte, så hadde jeg rett og slett egentlig ikke tid + jeg var litt latt. Så det har gått 4 mnd siden jeg sist kjøre. Typisk så herpa fattern bilen da han traff en annen, så vi er uten bil... Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 http://www.lech-hanssen.no/bil/ Lech-Hanssen er også veldig billig, i forhold til de fleste andre. Men jeg ser jo at ditt alternativ også er billig. Er både dyrere og billigere i enkelte ting for bege. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg skulle ta mørkekjøring, men ser at det forsen(når er neste gang?). Det er enten mellom 15. Oktober og 15. Mars, eller mellom 1. November og 1.Mars. Tror de forskjellige kjøreskolene tar det litt forskjellig, men er ganske sikker på at de aller fleste har tidligste dato 15. Oktober. Uansett så kan du ta det etter du har fått sertifikatet (innen 2 år tror jeg det er). Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Man må gjennomføre mørkekjøring innen 31. januar påfølgende år. Lenke til kommentar
Dublo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 De fleste trafikkskoler er ca like dyre, men den store forskjellen er vel hvor mange timer de enkelte skolene vil at du skal ta. Nå har jeg jo kun erfaring fra én skole, men utifra det jeg har hørt er det store variasjoner her. Jeg betalte ca. 18 lapper for lappen (hehe) mens flere jeg kjenner ar måttet betale 35-40 lapper. Disse har fortalt at denne skolen gjorde alt veldig grundig. Man dedikerte blandt annet en dobbelttime kun på rundkjøringer, dobbelttime på bykjøring, etc.etc. Dette var da hos Wright., Jeg hadde 4 kjøretimer utover det obligatoriske... (Lippert trafikkskole) Så på en måte får du det du betaler for, men hvis du vil ha det billigst mulig og føler deg ganske safe på kjøringen fra før, styr unna wright Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvor mange timer du bruker er vel mest avhengig av ditt talent som sjåfør, og trafikkskoler vil nok ikke melde deg på oppkjøring om du ikke er dyktig nok. Hvor dyktig hver og en er, er jo opptill lærer å bedømme, konsentrer deg heller om å finne en seriøs skole som forstår at en time koster en anseelig mengde penger, slik at kvaliteten og fokuset er på riktig sted. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det blir uansett ALT for dyrt å bare kjøre med en lærer hele tiden. Det beste er å både kjøre med fattern og en del ganger med læreren. Det er det jeg skal gjøre først og fremst... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Fraråder sterkt å benytte kjøreskolene på økern. Det er billig der. Men til gjengjeld er det veldig treig progresjon på kjøringa, de er dårlige til å lære bort, ofte de ikke dukker opp, veldig lite fleksibilitet i timene og useriøse generelt. Men ullevaal trafikkskole (bærum trafikkskole) vil jeg anbefale Lenke til kommentar
Nicolae Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ligg unna Autoteam i Lørenskog/Oslo. Jeg hadde hvertfall en lærer der jeg syns var elendig. Senere har jeg fått vite at vedkommende hadde blitt fratatt retten til å drive kjøreskole. Men som lærer hos Autoteam dugde vedkommende tydligvis allikevel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå