buskmann Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Skal bytte bremserør på en VW Golf 3 i påsken. Duger dette verktøyet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 neppe, har prøvd flere slike og de er for dårlige, det skal dobbeltkones så det må være mer med enn dette i settet. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mener du skal kunne klare å dobbeltflense med dette settet, lurer på om det er andre koner på andre siden av flense-verkstøyet. Men sånn som det ser ut med de rørene så er det bare enkeltflens og dette er ikke bra nok. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvis det er Biltema-settet som er avbildet ,så følger det og med noen bakker til dobbeltkoning. Jeg brukte det på min BMW E46.På bremserøra fra biltema gikk det greit, men orginal-røra var mye hardere-så det var litt plundrete.. men det gikk med litt trening. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har også settet fra biltema, har ikke hatt problemer med å flense bremserør. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor ikke kjøpe ferdige bremserør som du bøyer til selv? Lenke til kommentar
Virion Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Effectiv: fordi det blir bedre og billigere om man gjør det selv? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gjør det nå det? De fra gs til bmwn min var mye bedre en sånn kobber du lager til selv. Alt der var perfekt laget, måtte bare bøye litt til. Dessuten var det ferdig tectylert og beskyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå