Hackthecrack Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kobla nylig til en IDE 40g hardisk til pcen min og etter det har skjermen vist "no input". Noen som vet hva det kommer av? Jeg har nå kobla den ut men visa er den samme. Alt går som smurt av komponenter og skjermen funker med en annen pc, men pcen skrur seg selv av etter en stund. Det kan nevnes at en annen sata disk var kobla i og en tredje var kobla gjennom sata tilkoblinga men hadde ikke strømmforsyning. Her er specsa: Intel core duo 3Ghz hovedkort: Asus formula maximus DDr2 1Gx2 grafikk: ati radeon eah4670 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ta ut og inn Ram'en. Første prioritering vist det problemet oppstår... Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 for liten strømforsyning vil jeg tro.. skjermkortet blacker ut . mest sannsynlig ligger vel på grensa hele tiden så når du plugger inn noe som krever litt strøm så ryker det. er vel det mest åpenbare jeg kan tro Lenke til kommentar
Hackthecrack Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Takk for alle svar så kjapt Det funka det som Refsa sa, FTW!! endeløs takk mann vet du også hvorfor pcen blacka ut i det hele tatt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Takk for alle svar så kjapt Det funka det som Refsa sa, FTW!! endeløs takk mann vet du også hvorfor pcen blacka ut i det hele tatt? Erfaring med det^^ Men du mener at maskina skrudde seg av etterhvert? Det er mest sannsynlig bare en funksjon i BIOS som sier at vist maskina ikke kommer videre etter x antall minutter så skrur den seg av. Lenke til kommentar
Hackthecrack Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Nei det var antaklig CPU tempen ettersom jeg resatte bios, jeg tenkte på hvorfor skjermen ble svart når jeg kobla i IDE disken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nei det var antaklig CPU tempen ettersom jeg resatte bios, jeg tenkte på hvorfor skjermen ble svart når jeg kobla i IDE disken Vist det var ram'en du fiksa på, så har du sannsynligvis på en måte bare kommet borti ram'en slik at den har sklidd et par milimeter opp. Skal ikke mere til så skal du kødde med CPU, etc så ta ut ram'en først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå