djgudleif Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Ble ringt av en telefonselgertype, og sa JA til å være med på en spørreundersøkelse. Etterpå fikk jeg tilbudet om å være med på en smaksprøve av ØL. Som varer en halvtime hver dag over tre forskjellige dager. Tilsammen får jeg gavekort(midtbysjekken) på 500 kroner. Tenk å bli betalt for å smake på ØL. :!: Endret 26. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ble ringt av en telefonselgertype, og sa JA til å være med på en spørreundersøkelse. Etterpå fikk jeg tilbudet om å være med på en smaksprøve av ØL. Som varer en halvtime hver dag over tre forskjellige dager. Tilsammen får jeg gavekort(midtbysjekken) på 500 kroner. Tenk å bli betalt for å smake på ØL. :!: Ok, jeg blir også med på disse ja greiene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hm... jeg får vel nesten prøve en stund, men ikke hele april, det skjer ikke. Jeg skal heller ikke la "Ja"-greia ta helt overhånd, når det gjelder "Gå og heng deg", "Sug meg", "Dra til helvete" osv, og jeg tenker meg nok om litt om noen ber meg joine dem på en jordomseiling eller noe. Men jeg skal prøve så lenge det går. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Count me inn. Veldig spent på om jeg får det til. Særlig med tanke på at jeg jobber i butikk. Endret 27. mars 2010 av frinder Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Var så fristende at jeg er med, selv om jeg tviler på jeg klarer det særlig lenge Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 sier dere ja om en kjærring/kæll spør om dere vil ha sex eller noe lignende når du allerede har kjærring/kæll?? har lyst å joine, men jeg tør ikke. snufs :/ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg er med, har pleid a gjore noe lignende mange ganger tidliger faktisk. Vet ikke om jeg gidder a Kjore det fult ut men skal i vertfall si Ja til de fleste sosiale sammenhenger som a alltid bli med ut osv. Men vis noen spor meg om 500kr sa star jeg over ass. Endret 30. mars 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 sier dere ja om en kjærring/kæll spør om dere vil ha sex eller noe lignende når du allerede har kjærring/kæll?? Klart vi sier ja. Dog er ikke dette den faktiske problemstillingen. Den kommer når dama spør om du har vært utro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå