wakka1976 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det noen her inne som vet om det er farlig å drikke tabasco? Det står ikke noe på flaksen om at der er farlig. Jeg drakk en flaske med tabasco og fikk litt vondt i magen. Så er det noen her som vet noe om det er farlig? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er du ikke død så er det vel ikke dødsfarlig Oppsøk lege hvis det kanskje blir værre?? Vet ikke jeg, men ta å google det hvis du ikke har prøvd Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Neida, er ikke så farlig det selv om det ikke er å anbefale som daglig drikke. Denne kan derimot være litt værre.. http://www.scorchio.co.uk/daves-gourmet-ultimate-insanity-sauce-p-399.html Har denne selv og kan fint bekrefte at den er sterk nok+++ Lenke til kommentar
wakka1976 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Har dukket en flaske tabasco i går, og vant to seksere med øl . Det var en jeg snakka med på sol.no, og ha påsto at jeg kom til å få magesekkblødnng. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det kommer du ikke til å få. Det er ikke farlig i det hele tatt, og dessuten er ikke tabasco særlig sterkt. Det finnes heller ingenting som heter magesekkblødning. Endret 26. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå