Gjest gjest_009 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 jeg er utrolig kåt på en student på skolen min! Han sender meg blikk hele tiden og vi er ganske god venner ! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å vise han hvor lyst jeg har på han.... har dere noen frekke tips ?? litt usaklig innlegg , men hadde vært kjempe bra med svar !!! :) Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er du gutt eller jente? Regner med at du er jente, pga av at det er flest heterofile . Er du en jente, kan du bare gå bort å spørre føler jeg. Er gutt selv, og ville sagt ja uansett om noen spurte meg om å knulle Gutter er som oftest noen kåte jævler! Lenke til kommentar
Gjest gjest_009 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er du gutt eller jente? Regner med at du er jente, pga av at det er flest heterofile . Er du en jente, kan du bare gå bort å spørre føler jeg. Er gutt selv, og ville sagt ja uansett om noen spurte meg om å knulle Gutter er som oftest noen kåte jævler! jeg er jente ja ! jeg har fått følelser for han og jeg vil mer enn bare å knulle han . derfor vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå fram ! hva slags singnaler kan jeg gi han da ? Lenke til kommentar
Gjest gjest_009 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 eer det ingen som har noen råd ????! Lenke til kommentar
K011 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 råd? ja. du stalker han som faen, og når han skal ut treffer du han "tilfeldigvis", får han sørpa og sier at blir han med deg hjem skal han få sitt livs opplevelse. (funker veldig bra om du er over gjennomsnittet - utseendemessig) hvis ikke må du jobbe litt tenker jeg. men såfall hadde du vel visst det..? man vet aldri med disse tingene. jeg spiller mye på humor - fordi folk synes jeg er vittig, og fordi jeg er vittig. kan spøke med alt. og derfor er det greit å vite hvordan ting mellom dere er - og utvikle det til å bli mer åpent, og etter hvert bare klaffe bedre :] Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Veldig enkelt; be ham ut på date^^ Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 jeg sa til en i helga at jeg ville sjenke han å utnytte han sexuelt.. funka som faen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Siden du kjenner han kan du bare spørre om å finne på noe sammen og se hvordan det utvikler seg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Stenges grunnet brudd på reglene for gjesteposting (operere under flere "hatter"). Anbefaler gjesten å registrere seg, da vi snart ikke vil ha mulighet for uregistrert gjesteposting lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg