Verbal Hologram Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det juks å svelge en snus eller noe slikt? ;p Brekningsmiddel .. Støtter den, bare han den så midt i løypen drar du den ned til magen, du spyr garantert.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Ser på snus og brekningsmiddel som juks ja. Akkuratt nå så ligger jeg syk hjemme så kommer ikke til å utføre noe forsøk før etter påskeferien. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 hei Du kan prøve en masse elefantøl og pølser eller absolutt vodka og kokkosboller. Garantert at det virker. Bare ikke bli så full at du ikke klarer å løpe.. :!: Hva med å drikke øl med sugerør.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor med sugerør? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 har hørt at da blir du full fortere.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg greier ikke helt å se logikken der. Man får jo i seg drikka fortere uten. Kanskje det har noe med sugeeffekten. Jeg er helt blank på temaet Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gerilja Cardio + masse mat du synes er ekkel. Jeg og et par andre testet GC som vanlig trening UTEN å spise noe, og de to andre kastet opp. Er heavy saker Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) husk å snurre mange ganger rundt først Edit- etter du har spist og før du skal løpe altså. Endret 1. april 2010 av olehh Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Slik jeg forstår det, så skal du løpe til du kaster opp, og ikke bare kaste opp mens du løper. Og ettersom grunnen til oppkastet skal være pga løping, så foreslår jeg rett og slett at du løper til du kaster opp. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nudler og sjokolademelk funker, i learned that the hard way Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bland alt av dette sammen i en blender. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bland alt av dette sammen i en blender. da spyr hhan jo før han begynner å løoe Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg greier ikke helt å se logikken der. Man får jo i seg drikka fortere uten. Kanskje det har noe med sugeeffekten. Jeg er helt blank på temaet Det er vel det at litt av alkoholen blir tatt opp i munnen og halsen. Når man drikker fort/vanlig så går jo alkoholen nærmest rett inn i magen hvor det kan ta litt tid før det begynner å bli tatt opp, hovedsaklig avhengig av hva og hvor mye du har spist (evt. hva annet du har drukket). Man regner da med at 20-30% av alkoholen blir tatt opp i magen, mens 70-80% i tynntarmen. Med mindre du drikker på tom mage kan det altså ta 30-60 min før man får skikkelig opptak av alkohol i kroppen og blir beruset. Ettersom alkoholen faktisk blir tatt opp allerede i munnen så kan du holde den i munnen litt lenger / drikke saktere - så opptaket starter tidligst mulig. Det kommer jo fortsatt nesten like fort til magen, men da har du fått i deg litt mer på "munn-stadiet". Tror ikke at forskjellene er så store, du ender opp med samme mengde alkohol totalt, men om opptaket skjer raskere så vil du sannsynligvis få bedre "high score" på promillen og muligens bli bittelitt fullere på litt kortere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå