Aleks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei. Da har vi planer om og lage en slags wall of fame på internatet her og den skal jeg så klart komme på. Vi har fått en enighet om at om jeg greier å løpe til jeg kaster opp så skal jeg få komme på veggen. Noen som vet om noen lure eventuelt ikke like lure måter å gjøre det på. Er feks. spise masse mat før jeg løper lurt? Kan også hende jeg lager en video av hendelsen og den slenger jeg så klart opp hit. Andre realistiske forslag for å komme på veggen tas vel også imot Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Drikk så mye fibermelk med vaniljesmak som du klarer, ekstremt mettende og kvalmende. Skulle forundre meg om du i det hele tatt klarte å løpe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Har laktoseinntroleranse så den ender vel heller med en god diare istedet for oppkast, men takk for forslaget Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Spis en type mat som kan virke litt fyldig, tung og kvalmende. Vi hadde vel noe av det samme greiene når jeg var russ (nå handlet dette ikke om løping da) og da spiste jeg en hel kylling + 400g potetsalat. Så legger du ut på tur rett etter maten. Sett et tempo som er for høyt og hold ut inntil du spyr. Ikke sprint, men 85 % omtrent. Tran-piller fungerer sikkert også bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Notert. Herlig^^ Var en på bygget her som drakk 2 liter milkshake på under en time og kastet opp^^ Han skal også på veggen Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 masse bananer med sjokoladesaus, eller spis/ rått egg, garantert suksess Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis du synes det er vanskelig av en eller annen grunn er det ikke være en at du finner tonnevis av kvalmt faenskap og hiver det oppi en food-processor. Mmm, smoothie. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 løp driiiit harde intervaller hvor du presser deg til det ytterste. Få med en som kan presse deg videre når du vil gi opp og som kan filme det Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Løp. Ellers så kan du vel spise noe som smaker helt jævlig, og så begynne å løpe alt du kan så lenge du klarer? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er det juks å svelge en snus eller noe slikt? ;p Brekningsmiddel .. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Det er pingleversjonen Alt som blir skrevet tas inn til vurdering Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er vel ikke så vanskelig om du spiser noe først. Så kan du jo starte med å jogge litt, etterhvert så starter du å løpe i et tempo som du ikke kan holde alt for lenge. 80-85% passer vel best her. Så når du føler at du er sliten nok tar du en innspurt på 1-2 minutter og når du får skikkelig pusteproblemer stopper du brått opp. Da jeg løp cooper-testen for en god stund siden så husker jeg at jeg ga alt på slutten og så stoppet jeg brått opp da man var ferdig, da hold jeg nesten på å spy. Altså så lenge man har veldig høy tempo og ikke avslutter med å "jogge ned" så kan man bli litt kvalm. Iaf jeg :S Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Sørg for å kjøre masse ekle ting en blender sammen med masse konditorfarge for å gjøre det litt artig Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 kanskje kjøre beep testen til level 20? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ta med noen råe egg, spis mens du løper. Spy. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Drikk alt for mye vann. Da kommer det fort. Endret 25. mars 2010 av Cunt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skulle foreslå noe alkoholholdig, men du er jo mindreårig. Prøv å drikk så mye Grape Soda fra Swcheppes du klarer (gjerne 1.5 liter) og bland med noe fet mat, gjerne mcdonaldsburgere (som du bare dytter nedpå, og skylder med grape soda). Om du ikke spyr da er du anti-spy. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Press i deg kake til du ikkje orker meir. Så joggetur! :] Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Løpetesten på opptaket til politihøgskolen, den er fæl. Lykke til Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har laktoseinntroleranse så den ender vel heller med en god diare istedet for oppkast, men takk for forslaget Hvis du ender opp med både å spy og få en god diare og poster videoen kommer du vel hvertfall opp på wall of fame? Løper en hardt og lenge nok og har noe i magesekken spyr en i de aller fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå