Gå til innhold

Strategi for å løpe til jeg kaster opp.

Aleks

Anbefalte innlegg

Hei. Da har vi planer om og lage en slags wall of fame på internatet her og den skal jeg så klart komme på. Vi har fått en enighet om at om jeg greier å løpe til jeg kaster opp så skal jeg få komme på veggen. Noen som vet om noen lure eventuelt ikke like lure måter å gjøre det på. Er feks. spise masse mat før jeg løper lurt? Kan også hende jeg lager en video av hendelsen og den slenger jeg så klart opp hit.

Andre realistiske forslag for å komme på veggen tas vel også imot :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Spis en type mat som kan virke litt fyldig, tung og kvalmende. Vi hadde vel noe av det samme greiene når jeg var russ (nå handlet dette ikke om løping da) og da spiste jeg en hel kylling + 400g potetsalat.

Så legger du ut på tur rett etter maten. Sett et tempo som er for høyt og hold ut inntil du spyr. Ikke sprint, men 85 % omtrent.

Tran-piller fungerer sikkert også bra.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så vanskelig om du spiser noe først. Så kan du jo starte med å jogge litt, etterhvert så starter du å løpe i et tempo som du ikke kan holde alt for lenge. 80-85% passer vel best her. Så når du føler at du er sliten nok tar du en innspurt på 1-2 minutter og når du får skikkelig pusteproblemer stopper du brått opp.

Da jeg løp cooper-testen for en god stund siden så husker jeg at jeg ga alt på slutten og så stoppet jeg brått opp da man var ferdig, da hold jeg nesten på å spy. Altså så lenge man har veldig høy tempo og ikke avslutter med å "jogge ned" så kan man bli litt kvalm. Iaf jeg :S

Lenke til kommentar

Skulle foreslå noe alkoholholdig, men du er jo mindreårig.

Prøv å drikk så mye Grape Soda fra Swcheppes du klarer (gjerne 1.5 liter) og bland med noe fet mat, gjerne mcdonaldsburgere (som du bare dytter nedpå, og skylder med grape soda). Om du ikke spyr da er du anti-spy.

Lenke til kommentar

Har laktoseinntroleranse så den ender vel heller med en god diare istedet for oppkast, men takk for forslaget :)

Hvis du ender opp med både å spy og få en god diare og poster videoen kommer du vel hvertfall opp på wall of fame?

Løper en hardt og lenge nok og har noe i magesekken spyr en i de aller fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...