Gå til innhold

Er NAV kommunistisk?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg jobber hver dag og jeg mottar individstønad som er på 300 kr om dagen.

Jobben jeg gjør er mye mer verdt enn 300 kr. Jeg irriterer meg hver eneste dag over NAV og jeg syns det er flaut fordi det er mange fritidsaktiviteter jeg må droppe fordi jeg ikke har god nok inntekt og jeg har faste utgifter + gjeld som bare vokser. 300 kr er det jeg egentlig bruker på å få et daglig normalt kosthold for å kunne utføre mitt arbeid på mitt beste. Jeg er bare møkk lei. Noen ganger så er jeg så irritert at jeg bare vil oppsøke NAV-kontoret mitt å slakte alle med øks. Jeg jobber for å tjene penger, ikke bare for å ha noe å gjøre.

mulig at dette innlegget skulle inn på helse men det gjelder jo like mye arbeid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke aleine, jeg jobbet selv med en nav kontrakt på 210/220 kroner dagen, og jeg gjorde en like god jobb som alle de andre på jobben. Var ikke en jobb man trengte utdannelse for å kunne utføre jobben bra. Må si det irriterte meg mange ganger når de andre ansatte snakket om at de hadde fått lønning på rundt 12-15 tusen når jeg hadde jobbet akkurat like mange timer som de, og jeg fikk 4200 kroner. Nå var jeg såpass heldig at jeg hadde en veldig billig plass jeg fikk bo, hvis ikke hadde jeg aldri klart det.

Lenke til kommentar
6 års utdanning og sosialstønad......fantastisk.

Huffda. Anbefaler ordentlig praksisplass. Ville møtt opp hos NAV og forlangt at de skal hjelpe til med å finne noe til deg. Fordelen med praksisplasser er jo at dersom du gjør en god jobb, er det utsikter til ansettelse. I alle fall innen noen områder.

Ville også søkt om økt støtte til bl.a. transport ifm. jobben.

Lenke til kommentar

6 års utdanning og sosialstønad......fantastisk.

Hvis du er heldig og får det da, har man f.eks samboer er det helt og holdent samboers jobb å holde deg i live. (jepp, kjenner til systemet)

Tenkte en gang i tiden at jeg betalte skatt med glede for "systemet" vill hjelpe meg om jeg noen gang ble arbeidsledig, men nå vet jeg bedre og vet at det ikke skjer.

Det verste er vel at ingenting overrasker meg med NAV. :roll:

Lenke til kommentar

NEI FAEN,

Jeg var akkurat ferdig med å skrive et nytt innlegg her og da fikk jeg selvfølgelig en blå skjerm. Med min inntekt så må jeg klare meg med den bedritne datan her som får blå skjerm 3-4 ganger om dagen og diverse usb problemer og nettverksfeil hele tida. så jeg gidder ikke å skrive alt på nytt igjen. men nav får meg til å føle meg så lite verdt at om jeg ikke henger meg selv snart så skal jeg bli norges værste terrorist.

Lenke til kommentar

Overførte bilen (som jeg uansett ikke har råd til) til et familiemedlem for litt siden. Har inkasso på 1600 hos lindorff. Grunnen til at kravet oppstod var at jeg ikke rakk å si opp bilforsikring i tide og fikk gebyr fordi den likevel ble forlenget!

Men de kommer ingen vei siden jeg ikke har inntekt.

Lenke til kommentar

NEI FAEN,

Jeg var akkurat ferdig med å skrive et nytt innlegg her og da fikk jeg selvfølgelig en blå skjerm. Med min inntekt så må jeg klare meg med den bedritne datan her som får blå skjerm 3-4 ganger om dagen og diverse usb problemer og nettverksfeil hele tida. så jeg gidder ikke å skrive alt på nytt igjen. men nav får meg til å føle meg så lite verdt at om jeg ikke henger meg selv snart så skal jeg bli norges værste terrorist.

Installer Linux :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...