Gå til innhold

Ventrilo problem

Phyx

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med Ventrilo på PC om dagen. Har Windows 7 Ultimate 64-bit og det er ofte store forsinkelser i lyden. Ofte kommer de som de andre har sagt opptil flere minuter senere. Installerte först 64-bit versjonen og installerte siden 32-bit (dog uten og avisntallere 64-bit versjon).

Noen som har hatt lignende problemer eller har noen lösning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg har Logitech G-15 så ser jeg ping'en fra Ventrilo og den ligger stabilt på ca 25 - 75 avhengig av hvilken server det gjelder.

Har også hørt om endel problemer med 64-bit's versjonen. Men siden jeg faktisk har installert begge versjonene kan dette og bety problemer. Men i utgangspunktet så skal det jo ikke bli denne type av latency.

Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med Ventrilo på PC om dagen. Har Windows 7 Ultimate 64-bit og det er ofte store forsinkelser i lyden. Ofte kommer de som de andre har sagt opptil flere minuter senere. Installerte först 64-bit versjonen og installerte siden 32-bit (dog uten og avisntallere 64-bit versjon).

CTRL+ESC åpner "oppgavebehandling" -> finn ventrilo og høyreklikk -> angi prioritering -> Angi høyeste prioritering :)

Problem solved:)

Lenke til kommentar

CTRL+ESC åpner "oppgavebehandling" -> finn ventrilo og høyreklikk -> angi prioritering -> Angi høyeste prioritering :)

Problem solved:)

Jeg har det samme problemet, bare at lyden kommer ikke i ett før jeg trykker disconnect på ventrilo. Har prøvd å sette priorieringen til den høyeste, men det hender fortsatt engang iblant at problemet oppstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...